
Bibik, aku dan Azhad.....Interprem dari belakang je ek.....Bila masa hubby snap this pic pun aku tatau daaaa.
Antara kenangan 2010 yang tinggal bersama dia. Thanks Mariyas......
Bibik, aku dan Azhad.....Interprem dari belakang je ek.....Bila masa hubby snap this pic pun aku tatau daaaa.
Antara kenangan 2010 yang tinggal bersama dia. Thanks Mariyas......
Mata merah macam nak bengkak dah!!!
Taraaa lena di sini. Kata orang jangan laa biasakan anak dalam buai. Takut gegar otak. Habis dah terpaksa nak buat macam ner? Tawakkal je laa. Tak rela aku nak dengar dia melalak. Sian ooo. Dan dalam kol 1 lebih pagi, dia meragam lagi. Kol 4 pun lagi sekali.....Dan kol 6 baru stabil.....Sabo je laa. Nasib laa teman dok umah jek. Kalau jadi pekerja seseorang, mahu jadi zombie kampung pisang kat opis hari ni. Hahahaha!!! To Aisyah, harap jangan diulang sudah. Letih mama nak handlenya laa. Huhuhu......
Haaa....ni apa ke halnya kerusi urut plak!!! Hahaha..... Ni antara wishlist aku. Aii sedapnya laa jika selepas selesai buat kerja umah kita diurut oleh kerusi ni. Hehehe.... Kata orang, urut dek orang lagi best. Memang la. Tapi yang ni comfort sebab tak perlu nak jumpa orang. Buat sambil2 jek. Jadi amat sesuai untuk orang macam aku yang memang tader masa lebih nak dating2 dengan tukang urut. Maid dah nak balik.....lagi laa tader masanya kan. Huhuhu.... To Mr Shariff, take note ok, i nak kerusi ni in my house one day. Hahaha.... Sukati aku jek mengorder. Harus boss of the house pening! Hehehe.....
Dan wishlist terakhir aku kali ni adalah treadmill. Aiii harus cari gaduh ngan boss aku ni laa. Macam2 yang aku nak!!! Keje malas!! Hehehe..... Ni sekadar wishlist jek.... dapat tak dapat tu lain cerita. Tapi aku sentiasa doa apa yang aku teringin tu aku dapat la. Hehehe.... Kenapa aku nak ini? Mudah nak workout in order to keep me fit. Alasan bagus jek eh....
Gambar ni disnap mama saya malam tadi sejurus saya selesai mandi. Saya pakai baju baru tau. Haaaa ada bau tak?? Hehehe.... Ni adalah present dari kawan baik ayah saya, Pak Din Johor. Thank you.....!! Mama kata, baju ni tak leh simpan dah..... sebab saya debab. Jadi sebelum ia jadi tak muat, saya pakai laa!! Hehehe.... Baju ni saiz 1 year.....dan saya sudah boleh pakai. Nak buat macam ner?? Jadi anak bongsu memang selalunya debab. Hehe....... Kenapa yer?? Mungkin saya terlebih segalanya. Terlebih kasih sayang, makan dan kegembiraan. Alhamdulillah.
Adakah wajah saya seiras ayah saya?? Nanti besday next year kita potong kek sama2 yer.
Dan as usual, Awatif mesti interprem. Petang semalam ayah beli doll untuk Awatif. Nama doll tu, Merliah sempena heroin movie barbie in mermaid. Sejak berjinak2 dengan koleksi barbie movies, Awatif sudah pandai posing gaya Barbie Doll tu jugak. Sabo jek!!!
Ni gambar pagi ini. Haaa lagi koleksi gift from Pak Din Johor. Cantik kan baju I??
Tak ketinggalan kakak dan abang Long yang nak bergambar jugak. Mmmm depa busyuk tak mandi pagi lagi tu!! Okey laa, next time kita bergambar lagi. Bye.
Muka saya hari2 bertukar. Dulu muka saya sebijik mak sadara. Esok plak muka ayah. Lusa muka mama. Tulat muka abang2. Tapi yang yernya muka saya banyak macam muka kakak Awatif saya. Hehehehe.... Tapi pipi kakak saya lagi apam manis. KRONOLOGI KELAHIRAN SARAH AISYAH MOHAMAD SHARIFF

Sarah Aisyah dah siap didandan dan tidur dalam balang baby. Hehehe.... Dan mama is still in the OT.
Hari keempat. Saya pakai baju lubang sebab kulit saya merah2......
Hari kelima....... Baju saya saiz 14. Baju budak umur 6 - 12 bulan yer....
Pada hari ketujuh, saya ditahnikkan oleh datuk saya. Saya suka makan kurma sejak dari dalam perut mama lagi. Masa mak saya pergi umrah, mama makan kurma satu tupperware sehari. Hahaha!!!
Senyuman pertama saya di alam maya......
Dan ni pose tido feveret saya. Saya tak suka dibedung sebab panas.
Dan itu kakak kesayangan saya, Sarah Awatif Tasnim. Dia sangat sayang saya. Hari2 dia cium saya lebih sepuluh kali. Hahaha!!!
Selamat Hari Jadi Yang ke 33 buat hubby!! Hehehe...dapat kek dummy jek tahun ni. Hahaha!
and the most memorable present for you on the 33th birthday is
Bukan gambar sebenar. Hehehe.....Ini gambar taken from google. Mine will be interprem soon.