AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Saturday, January 20, 2018

Majlis Aqiqah Anak Ju Are.


Kisah pertama yang dicatat di tahun 2018.
Tiba-tiba je mak terpanggil untuk kembali mencatat segala kenangan di blog yang usang ini. 
Alhamdulillah hari ini mak berjaya ingat akan email dan password untuk log in  blog sendiri. 
Huh..... 
Nampak sangat mak dah tua. 
So many story and fact that loss from my mind already!

Hari ini mak sekeluarga memenuhi undangan kawan sekolah menengah, Azura Ahmad.
Lokasi rumahnya di Nada Alam, Pajam. 
Nada Alam ni ialah projek perumahan by Seri Pajam yang memang terkenal dengan affordable price offered. 

Azura ni was my classmate when I was in form one till form 3. 
Last time I met her was in 1997. 
If I not mistaken, it was during last day SPM around Nov 1997. 
Setelah itu, mak memang tak pernah bertemu dengannya. 
Mujurlah ada facebook dan wassup apps yang membolehkan masyarakat hari ini keep in touch with frens. 

Disebabkan mak ada kelapangan, jadi mak sekeluarga pun hadir majlis aqiqah anak bongsunya.
Ahmad Rayyan Darwisy Bin Roslan nama diberi.
Jemputan mak terima melalui wassup grup puteri smkasas for last two weeks. 
Bukan selalu ada jemputan makan2 pun. 
Tapi apa yang menarik perhatian mak adalah untuk bertemu kawan lama yang berbelas tahun tak jumpa. 
Sebelum usia semakin tua, mak memang berhajat untuk bertemu dan bersembang dengan rakan2 lama. 
So nostalgic apabila dapat mengimbas kenangan lama yang kadang2 kita sendiri pun dah lupa. 

Btw, tu Juare and family..... 
Thank you for the invitation. 
Nice food and of course nice chit chat walaupun sekejap. 
Semoga kita ada rezeki untuk bersua kembali. 
Amin. 

Ini memori tadi yang sempat mak abadikan......... 

While otw ke Pajam. Hehehe. 

Swafoto with my girl Awatif. 

My family table. Heiiii betul2 depan table kambing golek. Hahaha. 


So yummy!

Nampak tak keterujaan masing2 sebab dah lama tak jumpa.




 
My asben and Rahim, Zetty's asben. 
  



Last but not least, my ootd la kan hahahaha. Mix and match blouse, skirt dan tudung lama serta baru aje.