Awatif exam fekah dan tauhid.
Kat SKTBS dia exam maths dan TMK.
Aisyah pulak exam maths dan sains.
Huhuhu.
Harapnya ok belaka la anak2 ni menjawab exam.
Bulan puasa ni mak mampu guide sket2 je.
Hari ini juga hari bersejarah family ni...
Hari ni birthday ayah yang ke 41 dan Aisyah yang ke 8.
Rasa baru je lagi type dan rakamkan kisah pregnancy mak itu...
Baca dan klik sini - Pregnancy anak bongsu yang sangat menostalgiakan.
Happy birthday kesayangan mak :)
Mak sentiasa mendoakan kalian dengan doa2 yang baik.
Semoga Allah panjangkan umur, sihat, murahkan rezeki, berjaya di dunia dan akhirat, semakin kaya, semakin hensem dan jelita dan tercapai segala hajat yang diingini.
Memandangkan ini bulan puasa, mak tak berapa banyak idea nak sambut besday ni macam mana.
Otak beku dan banyak fikirkan hal lain.
Huhuhu.
Hari tu, ada Aisyah bayangkan surprise besday dia.
Dia nak kami tutup lampu dan jerit surprise Happy birthday Aisyah.
Hahahahaha... kemain hoi!
Puasa la Aisyah. Exam plak. Tak tau nak surprise macam mana.
Selalunya kami akan makan2 meriah dan surprise gitu2 aje sempena besday.
Hanya pada waktu petang tadi barulah mak dapat idea nak buat aktiviti apa sempena besday.
Hahahaha.
Jom kita pi KL Sentral jumpa ayah kat sana!
Anak2 memang excited la.
Kami park car di Kwasa Sentral dan naik MRT ke KL Sentral.
Ayah tunggu kat sana.
Memandangkan plan ni plan terkejut, jadi mak tak de buat any restaurant reservation.
Gamble je.
Jadi pastilah semua restoran dah penuh.
Kami buka puasa air sahaja dulu, then terus solat maghrib.
Selepas itu barulah kami ke Nu Sentral untuk makan.
Anak4 memilih untuk makan di restoran kegemaran mereka, Fish Manhattan.
Layan je la.
![]() |
| Mak and girls bergambar sempena tunggu MRT. |
![]() |
| Wajah2 excited nak makan2 besday. |
![]() |
| Sedang gembira bersembang, tiba-tiba staff restoran busy nak buat surprise birthday kat ada satu meja tu. Bukan meja kami. Terus puteri bongsu dirundum sedih. Dia nak jugak hihihi. |
![]() |
| Dah sedih, terpaksalah mak bawak keluar hadiah birthday. Hahaha. |
![]() |
| Ahaaaa ayah plak bawak keluar hadiah. Hahahah. |
![]() |
| Hahaaha..... sedih lagi tu. Tapi dalam hati happy sebab dapat smiggle tu. Kan ... kan... kan.... |
![]() |
| Wefie dengan abe Ad dulu. |
![]() |
| Tak mau snap pic jugak lagi..... Hahahaha. |
![]() |
| Lapar. Penni and salmon jadi pilihan. |
![]() |
| Antara hidangan yang diorder. |
![]() |
![]() |
| Mak yang over kenyang sebab kena jadi penyelamat makanan. |
![]() |
![]() |
| Supper kek malam ni. Kek Besday ni dibakar oleh auntie Fidot kesayangan Aisyah. Thank you sangat. |



































Macam masam jek bau minah ni kan? Hehehe...








Gambar ni disnap mama saya malam tadi sejurus saya selesai mandi. Saya pakai baju baru tau. Haaaa ada bau tak?? Hehehe.... Ni adalah present dari kawan baik ayah saya, Pak Din Johor. Thank you.....!! Mama kata, baju ni tak leh simpan dah..... sebab saya debab. Jadi sebelum ia jadi tak muat, saya pakai laa!! Hehehe.... Baju ni saiz 1 year.....dan saya sudah boleh pakai. Nak buat macam ner?? Jadi anak bongsu memang selalunya debab. Hehe....... Kenapa yer?? Mungkin saya terlebih segalanya. Terlebih kasih sayang, makan dan kegembiraan. Alhamdulillah. 




