AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Thursday, July 29, 2010

Botak Dah Kepala Saya!

Ni kisah last week actually.....
Tapi aku tader kekuatan nak ngeposnya ke dalam blog ni.
Sebab utamanya..... MALAS dan lagi OTAK AKU DOK FOKUS KAT SOMETHING NEW LATELY.
Haaa apa dia tu???
Nanti2 aku pasti story dalam blog aku yang berwajah baru ini ek....
Tapi bila dah jadi la .... Ni masih dalam berangan2 jek baru....
Hahahaha!!!


Anakku Sarah Aisyah kini sudah botak
Ahaaaa nampak cute plak bila botak
Nampak dia lega pun ada!!
Yer laa mana taknya....
Rambutnya mak aii rimbun bebeno kata orang Perak!!
Hehehe....
Aku makan apa laa ek sampaikan subur bebeno tumbuhnya rambut itu!!
Jadi sempat jugak laa aku dan hubby tangkap gambar dia sebelum dibotakkan.
Kononnya nak buat kenangan la .... hehehe.
Taraaaa ni dia .....


Macam masam jek bau minah ni kan? Hehehe...


Rambut original yang tebal .....


Owh berjaya trim sket jek.... Aisyah udah hangin maaa.


Dan at last pi kedai barber trus jek.... Trus botak cin..... Ngeh..ngeh.


Udah la mama oii. Rimas dah teman nak bergambarnya laa. Nak tido sangat dah ni rasanya. Hehehe...

2 comments:

  1. suker tengok baby botak...comel..

    ReplyDelete
  2. hehe...baby2 yg botak mmg comel kan....tp proses nk botakkan tu sabo btul. hahaha...

    ReplyDelete