AdAmTifSyah Family
Monday, October 12, 2009
Aku as property negotiator & pregnancy
Monday, August 17, 2009
Kursus Misteri Tarikh Lahir & Kerjaya Mr Rozzani
Bergambar dengan para peserta kursus 16 ogos 2009
Saturday, July 4, 2009
Koleksi Gambar Training Hubby kat Pulai Spring Skudai, Johor.
Macam baru nak mula je kan..... Yang berdiri tu Mr Yap. Nak ke toilet dulu kot. Hahaha!!
Memang nampak komited bertraining esp yang pakai baju striking - Mr Zahari dan pakcik depan - Mr Yusof Bidin ni.
Kaswadi tak puas hati Amri tiru nota dia..!! Rileks bang..
Zoom sket. Pakcik striking ni a young and komited engineer; Zahari. Apsal aku rasa dia skrg look different? Mujur hensem dia tu tetap menten. Ekekeke..... Kat belakang tu pulak Mr Yap tengah 'angin ' dengan Kamrol asyik dok tengok internet je!
A formal training jugak nampaknya. Mahal jugak budget for this training.
1O minutes before exam bermula.....(last day training). Hubby aku cakap sapa2 yang score bawah 60% dikira fail dan tak 'fit' nak keje power plant. Exam ni punya certificate laku seluruh dunia! Tu yang nampak semua susah hati tu, especially Mr Yap kat depan. Kaswadi pulak dah pening pegang dahi! Kamrol pulak buat2 menten sembang ngan Kimin
Sempat lagi nak merevise. Yang depan sekali ni Mr Azizi. Section Head Training Dept kat Tg Bin. Dolu that position belong to my hubby. Depa ni muda2 dah jadik manager. Sebaya bini aku tu...
Ni Tukimin. Orang training dept. Dia ni tokey dobi @ tokey ternak lintah jugak dan pelbagai biz lain. Ni penyampaian token untuk best group yang score paling banyak markah semasa 9 hari training. Hadiahnya sebatang pen Allan D'louis dari kedai Kiang Taman U...hahhaha. Group ni ada 4 orang, Kaswadi, Azri dan Shamir. Top students tuuu..!
Si Azri ni baru balik dari toilet katanya, tu yang berselipar dan seluar takdan nak betulkan!
Ni taiko besar dia..
Thursday, April 30, 2009
KPLI & Keluarga Aku
Hari ni teringat plak kat family aku di Besut. So kat sini nak kongsi wajah2 ayu no 99 jln haji wan latiff ni... Haahahaa...Layanzzz!!
Dari kanan... aku, kak ipar aku Nani Hafiza, adik ipar aku Hani Hamira dan adik ipar lagi Nor Khaleeda Hanim. All in purple. Hehehehe
Sunday, April 19, 2009
DPLI - UIAM 18 APRIL 9 PAGI
Tatau laa depa ni dok posing kat mana.. Macam kat kat Architecture Faculty je ...
Ni laaa budak busuk yang garang!!
Friday, March 27, 2009
Kisah KPLI ....
Esok aku exam kat Sekolah Megat Khas Ipoh. Mmm sengaja amik exam kat Ipoh. Jadi tak laa risau kat anak2 time exam tu.. coz tahu mama leh take care depa. hehehe. Lagipun aku dah familiar ngan area Ipoh. So tader laa masalah nak cari sekolah tu.
Tatau laa apa perasaan aku sekarang ni. Mmm nak kat berkobar2 nak jawab exam pun tak rasanya coz byk lagi nak pick up. Masa pun terhad. Tatau la.. Nak berdoa tapi usaha tader pun no point jgk. Jadinya try jgk laa cari2 ruang yg terhad ni..belek2 formula ke... dan yg penting cari ketenangan. Aku pun tak harap sangat nak dapatkan KPLI ni... tapi kalau dpt sekali lagi ...tu dikira bonus laaa.. Aku ni sometimes rasa semangat .sometimes tak. huhuhu. Tatau dan konpius dgn diri sendiri. Konpius adakah kerja as keperluan? terdesak? saja2 gatal? ibadah? lari dr tanggungjawab aku yg sedia ada ni? atau apa2 je laaa?? konpius amat sih!! Asben aku pun neutral je... tader nk bg semangat ... tader nak halang. huhuhu..Tp dari gaya bahasa dia mcm tak prefer jer. huhuhu.. No idea. Anyway just try laa dulu.
Apa2 pun pray for me yer... aku redho je ..dapat ok..tak dapat pun ok jgk. Tak dapat bukan bererti kita malang...tp jika tak dapat tu maknanya ada urusan yang lebih baik yang Allah janjikan untuk kita. Jika kita percaya pada takdir Allah tu insyaallah tader tension2 ni. Believe me...