AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Thursday, April 30, 2009

KPLI & Keluarga Aku

Hari ini keluar result KPLI ... Hahahaha!! Alhamdulillah laa aku gagal lagi. Mmm intake kali ni for Jun. Sound kalut jugak laaa untuk aku join. Dah laa Awatiff pun masih menyusu dengan aku lagi. Nampaknya insticnt my hubby tu betul. Hehehehe...

To my Hubby, bini tak pi mana2... Bini akan selalu accompany hubby as ur wanted to. Huhuhuhu..... So tak yah risau2... Idup perlu diteruskan as usual. Tapikan aku memang tader perasaan langsung pun kat KPLI ni pun. Jadinya tader laa air mata akibat kegagalan. Hanya ketawa aje. Hahahaha... Lantak ko laaa !! Malas aku nak pikir....

Hari ni teringat plak kat family aku di Besut. So kat sini nak kongsi wajah2 ayu no 99 jln haji wan latiff ni... Haahahaa...Layanzzz!!

Dari kanan... aku, kak ipar aku Nani Hafiza, adik ipar aku Hani Hamira dan adik ipar lagi Nor Khaleeda Hanim. All in purple. Hehehehe

3 comments:

  1. takpelah ila.. ada hikmahnya tu kan.. sukalah che abe tu .. :)

    ReplyDelete
  2. hmm memang tak yah frust pun ila kalau tak dapat kpli tu..kita rasala,better jadi house wife kot dari bekerja..tambah2 tugas cikgu skrg tak macam dulu.lagi pun kita rasa hubby ila mampu keje sorang...cumanya utk future tu kena pandai2 rancang la if tak keje..sbbnye kita tak tau apa yg akan berlaku pada masa akan datang..so menabung la dari sekrg hikhikhik(tiru gelak cik ila)

    ReplyDelete
  3. ila to kraxpelax - ni apa pulak daaa tetiba buat iklan personal...kwang..kwang..kwang

    ila to cik mas - ha ah ...dia blk keje td ila bgthu ...dia just kata.."takyah bgthu pun hubby dah tahu" sabo je laaa... huhuhu... look hepi psl dia tak payah risau dah.

    ila to areniece - hehehe...ila tak sedih pun cuma buhsan pasal tak lulus aje. hahahaha!!! mmm kalau ikut ila ...ila pun dh mcm sependapat ngan hubby je...dok umah. Tapi bila ada campur tangan mama ...mak mertua ...depa ni lebih berharap anak dan menantunya ada kerjaya. Tak faham from home pun kita leh making money...tp tu laa tader pendapatan tetap laa. heehehehe... pastu bila mama nk story kat kwn2 dia ..dia tatau nk sebut ank dia keje mende. wakakakka!!! tatau laaa .... malas bangat nak pikir sih. ila tak kisah coz ila tahu ada yang Allah aturkan yang lebih baik untuk ila. So be cool.... hikhikhikhik (gelak rasmi cik ila - tp ila ni mmg kaki gelak...tak caya nnti tgk laa)hahahahaha!!!

    ReplyDelete