Apsal aku rasa gambar ni mengancam? Look like this guy hensem, romantiko, manis dan ceria bangat. Suka pasal gambar ni diambil bersahaja dan tatau laa bila asben ku snap...ntah. Tau2 dah apa dalam koleksi my picture je. Huhuhuhu.... Apa yang mahal dalam gambar ni? Aku suka tahi lalat my asben tu. Hikhikhik. Sound macam gatol je aku ni ek ... ahahahaha.... Tapi his mole tu buat muka dia jadi baik aka lelaki suci gitu. Wakakakaka!!!
2. Letakkan gambar anda bersama keluarga/pasangan anda yang paling anda suka tengok.
Aku suka gambar ni coz time gambar ni diambil kami amat happy. Yer arr dah lama tak jalan2 keluarga. Also sound romatiko coz asben pun kata he liked this pic veru much. Mmm wanita dan lelaki dalam gambar ni dua2nya tak mandi pagi lagi .. Hahahaha!! Pi jalan2 pantai dolu ...sat lagi baru mandi. hikhikhik.
3. Letakkan apa-apa gambar yg mencuit hati dan tulang rusuk anda.
.jpg)
Gambar ni pun aku tatau bila dia ni amik..... !! Huhuhu...posing senyap2 je asben aku ni ek.. Hahaha.... Apsal suka gambar ni?? Everytime we go thru photo album dlm pc ni...anak3 pastinya ketawa tgk gmbo ni. Kelakar sangat laaa tgk ayahnya jadi juling & mata terbeliak gitu. Wakakaka... Ayah depa ni memang suka buat lawak kat anak3nya... Banyak plak idea dia. Hehehe... Aku pun tumpang sekaki laa...Coz lawak dia boleh tahan jugak...Sakit jugak perut aku dibueknya. Hehehe ....
3. Huraikan kenapa anda rasa gambar-gambar tersebut jadi pilihan anda.
kahkahkah kita gelak sampai nak terguling tengok gambar yang mencuit hati ila...dapat markah penuh la macam ni...sweet la hubby ila,di tambah dengan pemanis di dagunya...memang padan dengan ila,dua-dua memang mengancam abess walau pun bergambar tak mandi hehehe...
ReplyDeleteyeyeyeye...cikgu bg markah penuh!! yeyeyeye... hubby ila tu orang pantai timur... (org sana kat ramai yang sweet. hahaha...kembang plak ponggong dia nnti ... )
ReplyDeletetatau bila dia tgkp gmbr dia tu. tgkp utk buat lawak kat anak3 dia la kot. tp mmg bdk3 ni ketawa laa everytime tgknya. hahahaha