AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Monday, April 6, 2009

Kisah perkembangan rumah baru....

On the way balik dari Bagan Lalang semalam....kami pun pusing2 laa tengok progress rumah kami. Mmm nampaknya phase sebelum ni C5-1 dah tunggu masa je nak masuk. Almost settle!! Mmm bestnya. Untuk gang2 seangkatan kami sekeluarga; C5-2 ... ni laa progressnya. Wakakaka...Baru siap badan...tapi porchnya tader lagi. Mmm tak sabarnya laa nak pindah. Yer laa nikmat kemas umah sendiri ni berbeza. Dok umah sendiri ni kita semangat lah sikit. Hehehe... Coz kita bebas nak tebuk2 lubang ke apa ke kan...

Insyaallah by November ni umah ni dah ready la... Tapi untuk able tu move in tentatifnya by Februari next year. Hopefully leh settle down before end of this year. Coz senang laa nak arrange kemasukan sekolah anak2 ni. Mmm ramai jugak laa gang2 yang dikenali dok area sini... Gang Malakoff dah ada 5 family (ni termasuk yang dah duduk dan yang baru order), kawan sekolah hubby kat MRSM Taiping ada 2 orang - Bro Ahmad Firman & DR Nawi... dan rakan baik blogging aku - Cik Mas & Captain Sham. Mmm neigbourhood situ macam happy. Mmmm tak sabarnya rasa !!!



Mmm atap pun tak rapi 100% lagi.

Ujung jalan ni ada umah TNB. Mmm based on vijay umh jalan ni fengsui kureng laa sket coz angin yang blow tu tersekat. Mmmm lantak ler... hanya kepercayaan. Dapat sambar seunit pun dah leh sujud syukur dah. Huhuhu...!!

No comments:

Post a Comment