Hari ini hari sedih coz tak bangun sahur. Jadinya tak puasa laa aku today. Huhuhu... Nothing best happen today.
Hari ni masa aku spend banyak kat IT je. Aku pening kepala dok nyemak bahasa internet application coz laman web kedai aku dah huru-hara. Nak2 jika di view thru mozilla. Lagi gaban ler!! Tension beno aku rasanya. Dok cek takut2 ada instruction tak closed. Boring jugak coz simbol2 IT ni lebih kurang je. Tak cukup satu abis semua. Pasal aku fed up campur fening; last2 kena minta tolong jugak dengan moderator portal niaga. Hopefully dibantu lah.
Hubby outstation ke Lumut today. Bertolak subuh tadi dan pulang malam. Tu dia baru je sampai. Time aku update blog ni dia sedang leka bermain dan melayan ragam anak3. Mmm sian laa kat ayah korang tu...tak dan nak rehat!! Tapi anak3 excited dengan ayah. Jadi layanz je lah ek. Hehehehe....
Aku masak makaroni goreng tonight. Mmm ok laa rasanya. Cuma kalau ikut tekak kampung aku ni ... jauh laa sedap nasi dari makaroni. Hehehehe... Sorry laaa tekak aku memang tekak ulu. Untuk tukar selera ok laaa. Kalau sebulan sekali ok... tiap2 minggu tu tak laa kot untuk aku bedal si makaroni ni. Hehehehe. Aku buat makaroni goreng version melayu punya. Tapi bagi aku nasi jugak laa sedap . Wakakaka.... Ni laa rupa makaroni aku tu... hikhikhik
imah xpenah buat makaroni...tekak org kg mcm ni ler..ehhehehe..
ReplyDeletere: kebun sebelah bukan imah punya depa buat tanam pegaga buat kopi radix..yg HPA punya tu..heheheh....
lambat lagi ler nak tgu merendang..mau tgu anak 2-3...heheheheheh
akak dok area mana/?
itu first time buat tuh...nmpknya tekak ku pun tak leh nk terima. ekekeke!!!
ReplyDeleteila dok kota damansara. kg ila kat ipoh. hehehe