AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Sunday, April 19, 2009

Wet World Shah Alam

Suppose today as planning kami sekeluarga nak ke rumah Masrahha Adnan. Mmm tapi tup2 dia ada parenting talk. Jadi plan cancel. So we just decided to follow aka fulfill our children plan @ desire ... ekekeke. Mmm nampaknya depa nak aktiviti riadhah mandi2 instead of jalan2 mall. Wakakaka.

Kebetulan semalam aku baru beli swimming suit untuk depa bertiga. Plan nak dipakai during family day Malakoff ujung bulan nih kat Sunway Lagoon. Tapi biasa laa budak2....memang laaa tak sempat2 nak pakai. Semalam dah terjun kolam plastik depan rumah ni. Masih tak puas lagi agaknya. So depa pun ajak mama & ayahnya ke Wet World Shah Alam. Masuk hanya rm10 untuk dewasa. Manakala rm8 untuk kanak2. My kids really enjoy laa... Tak kurang jugak mama dan ayah... hehehe... Pakat2 terjun kolam you!! Siap gelongsor lagi. Yeehaaaa!!! Next time nak datang lagi!! Hehehehe.
Masih ada cameraman time nih. hihikhik....Di kolam pertama..baru je nak memulakan sessi mandi2.


Memperkenalkan wanita besi junior. Tak gentar..rilek je... cool... berani mencuba sesuatu!! Ekekeke!!


Time ni budak3 ni sibuk dok tanya ayah pi mana. Mmm "ayah korang dah tergoda. Tak tahan tengok kita best mandi-manda." Jadi dia pun apa lagi .. pi simpan brg kat peti besi... dan last2 terjun mandi. Mmmm terlebih dos laa plak. Dia yg nmpk sakan mandinya. Hahahaha!!

No comments:

Post a Comment