Seperti yang telah hubby janji, percutian family 2009 kini bermula!! Hehehehe.... jadi sabtu hari tu aku dan family pi take a rest kat Pantai Bagan Lalang, Sepang. Percubaan nak bercuti kat sana ... rasanya sudah empat kali. Cuma kali ni je percubaan aku membooking hotel yang asyik penuh tu berjaya. Yeyeye..happynya!!!
Bagan Lalang Beach...belakang tu Gold Coast Sepang...insyaallah tak lama lagi siap lah tu. Confirm rega kaw2!! Ekekeke.jpg)
Pemandangan dari depan chalet yang kami sewa tuh!!
Tu laa rupa chalet - Camar Laut yang kami sewa tuh. Rega rm 100. Nak tempah tepon ler 03-31411912. Tapi kena tempah awal....hehehe. Chalet ni semuanya nama2 ikan. Kami dok chalet Tenggiri. Hehehehe..
Bertolak dari Kota Damansara lebih kurang dekat pukul 12. Mmm sebelum tu just drop by my sister in law kat KLIA - asben dia balik dr outstation kat Sabah. So as usual, dia menginap kat umah abangnya since Wednesday. After that trus ke Bagan Lalang... Dari situ lalu di tepi F1. Mmm ramainya laa orang!! Jalan ke sana agak ular laa jgk. Ekekeke...Kiri kanan kelapa sawit. Hehehe.... Pekan Sepang nampaknya majoriti orang Hindu je .... hehehe... Sg Pelek plak penuh ngan orang Cina. Melayu plak penuh kat area Bagan Lalang. Laluan situ mengingatkan aku jalan nak ke Tg Bin site je ... aku laki bini nostalgia sekejap - living in Pontian 2005-2007. Hehehehe...
Sampai je Bagan Lalang..trus pi makan nasi dulu!! Perut lapar...kruk!!kruk!! Huhuhu!! After that pi check in kat Camar Laut Resort. Mmmm aku arahkan anak3 aku tu take a nap sat. Mmm kalau tak confirm patang2 depa dok ngamuk kalau tak tidur. Jadi selepas susu coklat depa habis sebotol...alhamdulillah depa pun tido!! Yeyeye... Aku pun tido laa jgk sat. Hubby tak tido laa plak. Nmpaknya dia dok layan lagu blues dengan lagu 80 an dari henpon dia. Hehehehe - my hubby ni jiwang ler jgk. Tapi kalau aku cakap tak ngaku. !!! Hehehehe.... Okey... ni muka3 orang yang tido dan keletihan..Ahaks!!!
.jpg)
Awatif lena diulit intan!!
Azhad ni memang tido dia nampak nikmat je!! hehehe
Adham yang aktif sedang tido...sat lagi kita main kite ok!!
Okey laaa nak stop dolu. Aku nak pi makan goreng pisang bersama suami tercinta. Will be continued malam karang plak...insyaallah!!!
Wow, cerita yang panjang tentang hari ini. Interesting story sist. Salam kenal ya.
ReplyDeletehai newsoul... hehehe..baru je post dh dikomen. hari ni byk idea...ekekeke..salam kenal. meh tukar link ...
ReplyDeletemacam bes jer ila.. tingin nak gi lak. tapi kalau bedua jer mesti boring kan. kena ajak adik badik ni baru happening..
ReplyDeleteinsyaallah best. lagi best kalau team yg kita bwk tu team kaki makan. mostly org pi sana dok sambung meja mkn... keluarga dr tok, anak dan cucu laa pendek kata. hehehehe...tp seafood dia mmg segar. rega pun okey laa compared dgn restoran KL nih
ReplyDelete