Hari ni kawan sekolah aku, Masrahha @ agen Takaful family aku datang umah. Mmm dia nak beli maajun anggun bistari sambil sok sek macam2 story dengan aku ni. Hehehehe. Kami memang pengguna maajun ni. Hehehe tu laa cara kami merancang keluarga. Alhamdulillah dengan maajun ni jarak anak aku kali ni jauh. Hope bertahan la jugak. Amin. Pasal aku amat capek ...!!! Sebelum aku terlupa... anybody yang plan nak bertakaful...boleh laa contact si Masrahha Adnan nih 019-2339924. Hehehe.. promosi biz kawan laa plak aku ni ek......
So hari ni tader idea nak buat apa. Petang tadi keep in touch with my friend @ upline SIY aku tuh!! Mmm sian Syidah kena admit hospital gara2 alahan mengandung yang tahap teruk jugak laaa. Aku tak pernah rasa apa yang dia rasa. Proses mengandung aku memang tader sebarang masalah kecuali masalah kenaikan berat badan yang melampau le. Hehehehe.... Itu aja. Lepas tu teringat plak kat kawan baik aku Suniza Noor di Penang. Then aku pun tepon laa. Mmm lepas la jugak rindu aku kat dia tu. As usual kalau sembang ngan dia memang happening. Tak abis2 ketawa... macam2 laa story kami bincang tadi. Hehehe.... Bila laa nak jumpa tak tahu laa suni' oii..
Dan menjelang lewat petang aku pun masak. Mmm tatau nak masak apa hari ni. So aku just masak nasi ayam je lah. Resepi nasi ayam yg aku masak ni sebenarnya owned by mak Masrahha. Kalau korang jalan2 ke Teluk Batik leh laa singgah ke kedai makan family dia di Manjung. Mmm nasi ayam mak dia memang marbeles. Hehehe... Sudah terkenal serata Lumut. Sebut je Pak Adnan..insyaallah ramai yang tahu. Hehehe... So ini lah menu hari ini.....
So hari ni tader idea nak buat apa. Petang tadi keep in touch with my friend @ upline SIY aku tuh!! Mmm sian Syidah kena admit hospital gara2 alahan mengandung yang tahap teruk jugak laaa. Aku tak pernah rasa apa yang dia rasa. Proses mengandung aku memang tader sebarang masalah kecuali masalah kenaikan berat badan yang melampau le. Hehehehe.... Itu aja. Lepas tu teringat plak kat kawan baik aku Suniza Noor di Penang. Then aku pun tepon laa. Mmm lepas la jugak rindu aku kat dia tu. As usual kalau sembang ngan dia memang happening. Tak abis2 ketawa... macam2 laa story kami bincang tadi. Hehehe.... Bila laa nak jumpa tak tahu laa suni' oii..
Dan menjelang lewat petang aku pun masak. Mmm tatau nak masak apa hari ni. So aku just masak nasi ayam je lah. Resepi nasi ayam yg aku masak ni sebenarnya owned by mak Masrahha. Kalau korang jalan2 ke Teluk Batik leh laa singgah ke kedai makan family dia di Manjung. Mmm nasi ayam mak dia memang marbeles. Hehehe... Sudah terkenal serata Lumut. Sebut je Pak Adnan..insyaallah ramai yang tahu. Hehehe... So ini lah menu hari ini.....
hehehe..mmg sedap..mantopp gitu..tq..tq..kerana tlg promo kan..heheh.Pasni aku nak try masak nasi dagang pulak..nk gi cri ikan tongkol le plak..heheh
ReplyDeletehehehe..ini laa tuan punya resepi nasi ayam tuh. Anak kepada pak adnan yang glemer di Lumut,Perak. hehehe... Nasi dagang?? Mmm memang sedap.. Aku pun ada hajat jugak nak buatnya. Hehehe...
ReplyDeleteAihh terliur la plak....apa bezanya dgn resepi nasi ayam yg lain....maksud anis, bhn apa yg jadi penyedap resepi ni
ReplyDelete