
Hehehe.. bukan Nabil Raja Lawak je diaward tau semalam!! Aku pun!! Malam tadi aku di tag aka diaward oleh rakan bloggingku yang kamceng @ sporting @ marbeles!! Thanks to cik mas tudung merah jambu. So sweet....
Moga dengan anugerah ini ukhwah kita kian berpanjangan dan dirahmati Allah SWT. Hopefully jugak moga banyak entry menarik yang kita akan kongsi lagi. Mmmm sharing knowledge kan ke bagus!! Tak kira laa sharing santapan rohani ke, pengalaman ke, kisah happy or sad ke dan etc laa...
Moga dengan anugerah ini ukhwah kita kian berpanjangan dan dirahmati Allah SWT. Hopefully jugak moga banyak entry menarik yang kita akan kongsi lagi. Mmmm sharing knowledge kan ke bagus!! Tak kira laa sharing santapan rohani ke, pengalaman ke, kisah happy or sad ke dan etc laa...
No comments:
Post a Comment