Mmm dah lama tak update. Apa nak story today ek? Esok exam KPLI. Tatau laaa macam mana resultnya. KPM announce nama hari rabu ... maknanya just ada 2 hari je utk preparation...! Waduh2 ... pening betul. Mmm nak study hard sekarang2 ni btul2 mencabar..uji kesabaran. Mmm my baby Awatif tu pun nak sudy sama. Habis buku dia campak ke bawah. huhuhu...
Esok aku exam kat Sekolah Megat Khas Ipoh. Mmm sengaja amik exam kat Ipoh. Jadi tak laa risau kat anak2 time exam tu.. coz tahu mama leh take care depa. hehehe. Lagipun aku dah familiar ngan area Ipoh. So tader laa masalah nak cari sekolah tu.
Tatau laa apa perasaan aku sekarang ni. Mmm nak kat berkobar2 nak jawab exam pun tak rasanya coz byk lagi nak pick up. Masa pun terhad. Tatau la.. Nak berdoa tapi usaha tader pun no point jgk. Jadinya try jgk laa cari2 ruang yg terhad ni..belek2 formula ke... dan yg penting cari ketenangan. Aku pun tak harap sangat nak dapatkan KPLI ni... tapi kalau dpt sekali lagi ...tu dikira bonus laaa.. Aku ni sometimes rasa semangat .sometimes tak. huhuhu. Tatau dan konpius dgn diri sendiri. Konpius adakah kerja as keperluan? terdesak? saja2 gatal? ibadah? lari dr tanggungjawab aku yg sedia ada ni? atau apa2 je laaa?? konpius amat sih!! Asben aku pun neutral je... tader nk bg semangat ... tader nak halang. huhuhu..Tp dari gaya bahasa dia mcm tak prefer jer. huhuhu.. No idea. Anyway just try laa dulu.
Apa2 pun pray for me yer... aku redho je ..dapat ok..tak dapat pun ok jgk. Tak dapat bukan bererti kita malang...tp jika tak dapat tu maknanya ada urusan yang lebih baik yang Allah janjikan untuk kita. Jika kita percaya pada takdir Allah tu insyaallah tader tension2 ni. Believe me...
Esok aku exam kat Sekolah Megat Khas Ipoh. Mmm sengaja amik exam kat Ipoh. Jadi tak laa risau kat anak2 time exam tu.. coz tahu mama leh take care depa. hehehe. Lagipun aku dah familiar ngan area Ipoh. So tader laa masalah nak cari sekolah tu.
Tatau laa apa perasaan aku sekarang ni. Mmm nak kat berkobar2 nak jawab exam pun tak rasanya coz byk lagi nak pick up. Masa pun terhad. Tatau la.. Nak berdoa tapi usaha tader pun no point jgk. Jadinya try jgk laa cari2 ruang yg terhad ni..belek2 formula ke... dan yg penting cari ketenangan. Aku pun tak harap sangat nak dapatkan KPLI ni... tapi kalau dpt sekali lagi ...tu dikira bonus laaa.. Aku ni sometimes rasa semangat .sometimes tak. huhuhu. Tatau dan konpius dgn diri sendiri. Konpius adakah kerja as keperluan? terdesak? saja2 gatal? ibadah? lari dr tanggungjawab aku yg sedia ada ni? atau apa2 je laaa?? konpius amat sih!! Asben aku pun neutral je... tader nk bg semangat ... tader nak halang. huhuhu..Tp dari gaya bahasa dia mcm tak prefer jer. huhuhu.. No idea. Anyway just try laa dulu.
Apa2 pun pray for me yer... aku redho je ..dapat ok..tak dapat pun ok jgk. Tak dapat bukan bererti kita malang...tp jika tak dapat tu maknanya ada urusan yang lebih baik yang Allah janjikan untuk kita. Jika kita percaya pada takdir Allah tu insyaallah tader tension2 ni. Believe me...
No comments:
Post a Comment