AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Sunday, March 22, 2009

Aktiviti Ahad ....

Mmmm tengahari ni ila sekeluarga ke Jeram, Kapar untuk menghadiri majlis perkahwinan kawan hubby. Alhamdulillah cuaca cukup cerah dan panas. Tetamu ramai... Ada laa jugak muka2 warga opis hubby dari KL dan Penang yang datang. Tema perkahwinan Ina & suaminya adalah warna coklat. Nampak berseri sangat young engineer nih. Hehehehe... Ila tak sempat nak snap gambar pengantin coz awatiff merengek kepanasan.. huhuhu... Lepas makan dan tgk pengantin...kami pun bergerak balik.

Lepas makan2 kami pun trus ke Denai Alam. Hubby nak submit aggreement S&P umah. Semalam dah pi tapi ila tak ikut jadi bwk blk aggreement utk ila sign.. hehehehe...On the way balik tu hubby ajak ikut dia pi outstation esok. ekekeke....takde laa. Ila & anak2 akan blk ipoh. Sementara tu dia ke Penang. hehehe...Maknanya my sons akan ponteng tadika 2 hari ler. Rabu br start sekolah. Opah pun tak bantah. Mmmm rindu lah tu.

Berbalik ke kisah Denai Alam tadi...Sales gallery hari ini penuh dengan orang yang nak beli umh. After submit apa yg patut kami pun trus pulang ke Kota Damansara coz dh dekat kol 4 - masih tak solat zohor lagi. Hurry .....!! Ni ada laa gambar yg di snap sket je utk kenangan aktiviti hari ini.










Awatiff ni tengah demam. Sian laa ...mata kuyung!!


Lepas solat Zohor..ila pun buat cucur bwg untuk hidangan minum petang. Cicah dengan mayonis + kari. Hehehehe.. Yummy!! Balik Ipoh lepas magrib....Rabu baru ada.

No comments:

Post a Comment