AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Thursday, January 10, 2013

Sarah Aisyah Tak Sabar Nak Ke Sekolah :)


Dah seminggu setengah anak3 mak bersekolah untuk sessi 2013 ini....
Sekejap jek kan....
Rasa baru jek kalut2 hari pertama persekolahan.....

Dan dah seminggu setengah jugaklah anak bongsu mak Sarah Aisyah ni hidup dengan beg pinknya....
Makan pun beg.... tido pun beg.... Nak mandi pun beg jugak!!
Pening mak!  
Layanz.... sementara nak beso dan cerdik :)


Semoga bila sampai waktu Aisyah bersekolah, dia akan menten bersemangat macam ni jugak. :)



Ni lah rupa keadaan kereta viva mak setiap tengahari. Hari2 mak kena hantar anak2 ke sekolah. Macam2 kes..... Yang nyakat, yang bergaduh, yang monyot :) semua ada. Mak tak kisah macam mana keadaannya, janji anak mak selamat sampai ke sekolah. Hihi.



No comments:

Post a Comment