Dan before any decision taken...aku nak tunggu yang ni dulu. Akan ada kat Mitsubishi showroom end of this month!! Sangat sporty....!! Dan yang pastinya DUIT laaa lebih sporty. Wakakakaka!!! Nak sebijik kena banyak berpuasa laa kami laki bini. Ahaksss!!! Macam2 kan...kalau dilayan unlimited wants memang gitu laa.. Huhuhu!!! Jadinya better bersyukur dengan apa yang ada....ITU LEBIH BAIK SEBENARNYA!! Tapi tu laaa susah laa aku nak cakap. Mmm nak buat macam ner. Wallahu'alam........

No comments:
Post a Comment