AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Tuesday, November 3, 2009

Doa Aku ..............


Hari ni tatau laa aku samada hormon aku yang tak stabil atau apa. Tapi hatiku memang benar2 sedih.

Ya Allah, tak pernah lagi aku rasa sedih macam ni. Hati aku bukan setakat sedih tapi hatiku sayu ...... sayu yang teramat sayu ...... subhanallah tak reti aku nak gambarkan bagaimana sayunya hatiku ini Ya Allah. Sesungguhnya hanya Engkau yang tahu apa yang hati aku rasa......!! Hatiku rasa kecewa yang teramat sangat ....... Tak tertahan dah aku nak manahan air mata ini. Dari malam tadi air mataku gugur dengan mudahnya.... Tu tandanya hatiku teramat sayu....... Ya Allah ampunkan aku Ya Allah. Ampunkan aku......!!

Kenapa yer, saat aku rasa bahagia tapi cabaran ini yang mendatang? Aku terlalu ingin panjatkan kesyukuranku di rumahmu Ya Allah.. Aku bersyukur kerana limpahan rezeki dari Mu buatku sekeluarga. Alhamdulillah .... tapi bantulah aku Ya Allah..... Bantulah aku laksanakan niat baik aku itu Ya Allah...... Bukakan pintu hati orang yang aku sayangi agar dia memahami apa niat aku sebenarnya! Agar dia fahami keadaan aku Ya Allah. Aku perlukan kekuatan dari Mu supaya aku kuat..... Tapi aku lemah dengan keadaan aku yang sayu ini. Banyak benda penting tak terungkai pabila aku begini. Ya Allah hanya engkau yang fahami aku.......Bantu lah aku Ya Allah......!!!!

4 comments:

  1. nape ni ila.. sedih jer bunyinya.. pape pun jgn tensi2 k... tk elok utk ibu mengandung kan..

    ReplyDelete
  2. kok ila...hg nape?jgn la sedih2 camnie..aku tau hg bkn cmnie orgnyer...aku pun ade prob dua tiga menjak nie...
    mcm hg jugak aku pun x dpt nk luahkan....terlalu peribadi...
    dah..dah...pi lap ayaq mata tu...takmo..takmo..takmo..takmo camnie okehhh....

    ReplyDelete
  3. ila > cik mas - hehehe. sedih jek pasal ada org tak faham saya. ni dah okey dah.

    ila > zura - tq kak obai. so sweet. Rasa nak peluk hg jek kasi aku cool. hehehe. tp la ni okey dah. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  4. knapa ni ila? sayu lak bace entry ni.. jgn la sedih2.. not gud 4 ur baby.. senyum ok..:)

    ReplyDelete