Ayah kerja opis KL pagi ni......
Mak mengambil kesempatan untuk berehat sepanjang hari.
Hahaha....
Penat travel wehhh.
Sakit badan2 nih!!
Tengahari kami makan roti dan maggi in mug je.
Ayah ada tinggal duit..... tapi mak malas betul nak keluar.
Mujurlah anak4 beres je....
Disebabkan tak makan tengahari proper.....
So dinner kami beria!!
Kami makan di kedai nasi Arab Taif Denai Alam.
Kedai ni baru je dibuka bulan lepas....
Lokasi kedai di Baulevard Denai Alam.....
Nasi pilihan kami adalah nasi Arab Mandy set F (small) RM 55.
Ada lamb dan chicken.
Free air sejug.
Memang sedap!!
Ayam tu unik.
Siap ada rempah sambal plak tu,
Kebiasaannya, kami makan roasted biasa je.
Nasi pun lembut.....
Mak bagi 4.5 bintang.
Yeahhhhh..............
Licin....
Kenyang dan Alhamdulillah.


No comments:
Post a Comment