Hari ni hari Isnin.
Dah menjadi kebiasaan hari Isnin, trafik ke pejabat ayah akan jem luar biasa.
Jadi mak Ila dengan secara sukarela offer diri untuk menghantar boys ke sekolah.
Pukul 7 pagi, mak pun memecut lagi.
Kereta beratur bergilir-gilir turunkan anak di depan pagar murid.
Tup2 terpandang akan sesuatu yang Wauuuu!
Banner 6A untuk murid-murid SKTBS.
Terasa bahang UPSR ....
Hari ini genap lagi 20 harI UPSR sebenar Azhad.
Huhuhu.....
Good luck anak-anak.
Kuatkan semangat kalian di saat akhir ini.
Doa banyak-banyak pada Allah SWT.
Insyaallah rezeki 6A milik kalian jua.
Amin.

No comments:
Post a Comment