Ahaaaaa! dua hari berturut-turut mak Jemahs bangku batu pi sopink together.
Lokasinya di Butik Thaheerah Denai Alam.
Dekat sangat. Tu pasal mudah je nak repeat.
Semalam pergi, mak beli selai je.
Pastu bila balik asyik teringat la plak.
Ikut hati nak jalan-jalan dan beli online sehelai baju lagi.
Tapi ntah kenapa, tiada perasaan btul la.
Ayah suruh bininya pakai jubah tahun ni.
Beria-ria dia berkempen tau.
Tak pernah2 ayah berminat untuk suggest bininya pakai baju apa.
Tu yang hati ni berbelah bahagi aje nak beli baju ke tak.... nak beli paten apa.... kat mana.... design macam mana.... bla bla bla.
Sudahnya pagi ni, jom gang..... Kita pi Thaheerah lagi.
Mak akur dengan cakap ayah sudahnya nampaknya.
Yehaaaaaaaa.......
Balik dari Sra, kami ke butik terus.
Bila mak sopink bawak budak, pastinya leh bayang betapa havocnya butik itu kan.
Hahahahaha..... sememangnya meriah.
Berlari, tergolek, terbaring, ketawa, nangis hahahahaha.
Tak kisah lah tu.
Janji depan mata mak.
Nak anak terkawal, mak bagi phone kat anak.
Maka, macam2 gambo ada terakam dek anak dalam phone mak ni haaa.
Hahahahaha.
Cantik-cantik dan memorable jugak gambar yang Aisyah snap.
Nak tergelak btul la!
Hahahahaha.
Kami sopink 2 helai sorang.
Salah satunya kami beli design yang sama.
Ahaaaaaa, nanti raya kami wefie ok.
Ala2 team marhaban lorong gitu.
Tapi hakikatnya marhaban ilekk..... meraban ado la.
Hahahahahahahahaha.
![]() |
| Mak Dot sedang mentry dress. Sambil try, sambil fikir nak beli ke tak tu. Hahahah. |
![]() |
| Mak Aida dok belek dress corak tu plak. Dia memang particular dalam memilih warna. Warna kusam? Nooooo ok. And why am I look so serious ahahaha. |
![]() |
| Deretan skirt yang boleh dipadankan dengan blouse. |
![]() |
| Ahaaaaaaa |
![]() |
| Mak Jemahs dah bayar. Sempat lagi menjemah. Hahahahaha. |
![]() |
| Selepas semua dah setel buat pembayaran, mak Aida ajak snap pic. Taraaaaaa. |
![]() |
| Gelagat anak2 yang menunggu....... |
![]() |
| Sempat wefie ok. Ingat mak je pandai wefie. Anak pun ok. |
![]() |
| Khusyuknya hoi,...... hahahaha. |









No comments:
Post a Comment