Aduhhhh sakitnya urat!!
Udah sebulan rasa badanku ini sakit sana sinun.....
Sibuk ngan bisnezz aku yang untung tatau pi mana lagi....
Dan sibuk kemas, buang dan packing barang lagi.....
Kerana ................
Insyaallah Jumaat ni we are moving. ....
Mmmm kenapa tunggu Jumaat??
Doa kami semoga berkatnya hari itu, maka akan ada laa sedikit sebanyak keberkatan terkena pada kami sekeluarga.
Aminnn.....
Sewa lori kecik sahaja.....
Since banyak jugak item2 kami dah charity.....
Bukan nak beli baru.....
Tapi .......
Nak memudahkan kerja esok lusa aku.....
Tak perlu kisah nak lap2 habuk banyak2.....
Jadi banyak masa aku leh fokus buat benda yang aku suka :))
Hehehe....
Tapi ......
Kalau asbenku sayang nak beli baru.....
AKU LAGI LAA SUKA YER. :))
Ye yeeeee :)


No comments:
Post a Comment