Assalamualaikum....
Ini tempoh paling lama mokcik tak membelog...
Alahai....
Bukan busy sangat pung!!
Tapi lebih kepada tader mood though banyak sangat cerita nak kena jot down.
Time aku tak membelog ni....
Macam2 benda jadi!
Antaranya umah aku kena rampok dek penyamun la...
Encik suami yang tension hingga nak berhenti kerja la....
Badan aku yang semakin debab tak hengat la .....
Anak2 yang sekolah pe el pelik2 la....
Dan macam2 lagi laa....
Kalau nak cerita pun wat aku pening jugak.
Jadinya apa yang lepas biarkan lepas.
Tatkala aku membelog ni....
Encik suami aku sedang asyik mengecat dinding dining area kami.
Aiii punya la semangat!!
Al maklumlah hajat dah lama dah nak ngecatnya...
Cuma masa dan kewangan tak mengizinkan....
La ni ada sket rezki bonus yang sepolek itu.....
Jadi apa lagi!! Kita deko2 laa secara berhemah :)
Tak mau la citer pasal deko2 nih.....
Tu topik lain :)
Kisah hari ini....kisah open day kat YOUNG THINKERS.
So hari ni, pagi2 lagi aku dan family dah membusykan diri di sana....
So hari ni, pagi2 lagi aku dan family dah membusykan diri di sana....
Banyak aktiviti menarik...
Kids memang happy la....
Apatah lagi si adorable twins mesia - upin ipin tu mai.
Huhuhu.....
As parents, kami layanz jek la.
Lagipun tader nak wat apa pun kan :)
Ini lah masanya nak keep in touch with the teachers there...
Owner of the YOUNG THINKERS tu, is my future neighbour .....
Hihihi...
What a small world kan? :)
Info regarding YOUNG THINKER fee etc aku dah share kat entry sebelum2 ini....
Leh klik sini
Dan sekembalinya kami ke rumah, nampaknya Awatif membara-bara nak ke sekolah jua :)
Alahai.....
Sabo2 lah anakku sayang....
Polisi ayahmu - anak start kindy on 5 years.
Lagipun parak jugak la kalau nak membayar feesnya esok2.....
rm 430 + rm 430 = ??
Tahu2 ayah pengsan ...
Hihihihi....
Jadi terpaksalah Awatif skool next year yer ...... :)
So ni antara gambar yang sempat ayah dan mama ADAMTIFSYAH snap :)
Tara ..... :)
Ad dapat jawab soklan upin....so dapat lah hadiah stiker kereta..... Kereta aku la yang jadi mangsa stiker itu ditempek :))
Satah Aisyah is sleepy :)
Awatif is playing with a playdough :)
See my hand tattoo and sticker :)









No comments:
Post a Comment