Siapa kat sini tak teruja dengan iklan jamu yang testimoninya kebabooom???
Siapa yang tak teruja??
Tak minat ke?
Tak tergugat iman tu???
Mmmm.....
Ko memang hati batu le kalau macam tuh!
Hahahaha.....
Kalau dah tengok promo share kat fb hari2...... rasanya hati yang batu boleh cair.
Kan?? Betulkan....
Lalu anda pun membelinya.......
Macam mana le tak terjebak kan....?
Testimoni mantop perabis....!
Lagi tak tahan ayat ala2 macam ni kuar :) ------ Uikssss siapa yang tak sayang asben dik non oiii ??? Nak ketat la.... nak tutt mantap la..... mmmm macam2 lagi lah!!
Jadi, apa lagi??? Inbox .... pm.....
Hahahaha!!
Kalau dah beli tu, haruslah uols pun makan.... makan dan makan ........
Tetapi dalam masa yang sama, hati kecil tu tertanya juga.
Eh tak pe ke? Tak de effect hati ke? Memang ok ke? Atau ini hanya bisikan hati yang tak perlu kita layankan? Bla bla bla bla......
Kata peniaga, eh semuanya beres.....
Tapi long term effect, tak siapa yang tahu kan???
Tapi, tak semua jamu tak ok ya...... Mak refer khusus untuk jamu import ya.
Ikut kawan2lah prefer yang mana kan........
Situasi ini, dah banyak kali berlaku kat mak tau!!
Mak memang suka makan supplement...... Dan sentiasa tercari2 apa yang terbaik......
Yang pastinya, memang banyak unsur pembaziran berlaku kat sini ya.
Sehinggalah mak bertemu dengan Shaklee @ cek li @ cak li .... kihkihkih...
Punca bagaimana mak bertemu dengannya nanti mak story ok!!
Alhamdulillah, dengan Shaklee mak yakin....
Satu dunia pakai ok! Dikhabarkan Dr Mahathir pun amik ....
Ahaaaa admin bukanlah fanatik....
Tapi inilah kenyataannya tau.
Tepuk dada.....Tanya selera!
Jika ada rasa macam yang mak rasa, bertukarlah pada yang lebih selamat dan terbukti.
Kita tak tahu apa yang jadi akan datang.....
So, sebelum mak ke pasar restock peti, mak nak share supplement ala2 iklan jamu gitu!
Ni memang khusus untuk wanita2 di luar sana......
Pendek kata, teman baik kita la.
Haaa apa lagi kalau bukan ...... GLA COMPLEX!
Baca jangan tak baca ok.....
GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.
Antara khasiat yang terbukti adalah ia menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan. Ini kerana, asid gamma linolenik (GLA) sememangnya digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yangg normal.
Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.
Khasiat dan kebaikan GLA COMPLEX SHAKLEE :-
•Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
•Membantu meningkatkan kesuburan
•Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
•Membantu dalam menangani menopus
•Menguatkan kuku dan rambut
•Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
•Membantu menangai ekzema
•Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
•Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
•Menguatkan imuniti tubuh
•Memperlahankan proses penuaan
•Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
•Mengawal kencing manis dan darah tinggi
•Mengawal kolesterol
•Untuk fungsi saraf
Antara khasiat yang terbukti adalah ia menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan. Ini kerana, asid gamma linolenik (GLA) sememangnya digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yangg normal.
Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.
Khasiat dan kebaikan GLA COMPLEX SHAKLEE :-
•Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
•Membantu meningkatkan kesuburan
•Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
•Membantu dalam menangani menopus
•Menguatkan kuku dan rambut
•Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
•Membantu menangai ekzema
•Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
•Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
•Menguatkan imuniti tubuh
•Memperlahankan proses penuaan
•Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
•Mengawal kencing manis dan darah tinggi
•Mengawal kolesterol
•Untuk fungsi saraf
Okey, tu jek ok....
Mak tak janjikan sesuatu yang indah.
Kalau makan sekian sekian, ulos jadi cun..... bla bla....
Apa yang penting, adalah istiqamah ok.
Haaaa tu lah keywordnya ok!
Buat yang dah 30 an macam mak ni lagi la WAJIB untuk tekun dan istiqamah ya.
Kihkih......
So.........
Mak tak janjikan sesuatu yang indah.
Kalau makan sekian sekian, ulos jadi cun..... bla bla....
Apa yang penting, adalah istiqamah ok.
Haaaa tu lah keywordnya ok!
Buat yang dah 30 an macam mak ni lagi la WAJIB untuk tekun dan istiqamah ya.
Kihkih......
So.........
Jik nak tahu lagi dan lagi tentang gla complex ni.... atau in case ada yang nak membeli, silalah email ok....
Kalau malu nak email, sms pun boleh....
Kalau sms pun malu / malas, wassup jek ok.....
Hahahaha....
Mak nak pi pasar dah ni....
Nanti mak kepoci lagi ya.
Da daaaaa.....
0123982250
Shaklee id - 956846
Boleh pos ke mana2 dan COD Denai Alam dan sekitarnya.
Boleh pos ke mana2 dan COD Denai Alam dan sekitarnya.

No comments:
Post a Comment