Uish lama beno aku tak bersiaran @ membebel @ sok sek kat blog ni haaa!!! Apsal ek??? Aku busy dengan kisah nak pindah umah, bz ngan family yang berkunjung, bz ngan sewing baby bedding set dan jugak bz melayan pinggang aku yang amat laaa sakitnya ini!! Subhanallah. Itu tak keje tu!! Kalau aku keje......rasanya mc sokmo aku ni!!
Berat aku sekarang sangat berat. Kata DR gynae aku laa.....baby dalam perut aku 3 kilo sudah beratnya!! Uish no wonder laaa pinggangku makin sakit!! Tapi semangat untuk berjuang tetap kuat!! Janji, selagi hati kita mahu buat itu dan ini......pastinya boleh settle!!! Pastu kalau sakit pinggang; pandai2 laaa!!! Hahahaha!!!!
Disebabkan aku nak bersalin tak lama lagi yang mana sama naik dengan aktiviti nak pindah umah baru, jadi keje2 mensorting barang tak dipakai @ useless sudah start dari bulan lepas lagi... Sikit...sikit sudah dibuang!!! Mmmm punya laa barang yang tak dipakai yang kusimpan!!! Ntah apa ke hal laaa aku dok simpan.....aku pun tatau!! Hehehe..... At last hubby buang aje. Buat berat lori jek nanti eh. Mmmm kelmarin hubby kemas2 kotak lama, terjumpa plak koleksi album lama. Mmm best jugak layan gambo lama!! Nostalgia plak aku rasanya eh!! Ada gambar kawan2 study, gambar2 bercinta, gambar dating dan pelbagai gambar lagik laa.
Tapi 5 pic yang aku upload ni tader kena mengena semua tu. Gambar kali ni just nak buat perbandingan life berdua dan life berlima!! Hahaha!!! Dolu2 sekali kemas jek....umah akan rapi sampai petang! Barang pun hanya ada apa yang perlu. Sekarang ni, lebih banyak barang yang merepek2 pun ado!!! Lepas2 ni elakkan beli aksesori rumah yang massy!! Hehehe........ Pendek kata elakkan pembaziran!!
Sebelum apa2, aku nak tayang gambar romantika ni dolu!! Ekeke.... Baru 6 bulan kawin kot rasanya.... tak ingat dah la. Kat Taman Jepun, Bukit Tinggi. Aku suka gambar ni sebab body aku masih di tahap yang boleh dikawal lagi. Hahahaha!!!
No comments:
Post a Comment