Alhamdulillah Sabtu yang bahagia kini dah nak melabuh tirai....
Sekarang aku sedang tu menunggu azan isyak....
Aii sempat lagi mengarang blog lilin ni yer :)
Huhuhu....
Sepatutnya ngaji lah kan..... Ada faedahnya juga.
Cuma waktu ni umah aku masih aman since semua rakyat bermain bersama bapa kesayangan di atas.
Apa lagi??
Sorang main internet games...
2 orang lagi bermain playstation ngan ayahnya.
Sorang lagik tido :)
Dan aku???
Jot down memory hari ini kat blog ni .....
Kerana bagi aku blog update is one of mind therapy yang mendamaikan la jugak.
Apa lagi??
Sorang main internet games...
2 orang lagi bermain playstation ngan ayahnya.
Sorang lagik tido :)
Dan aku???
Jot down memory hari ini kat blog ni .....
Kerana bagi aku blog update is one of mind therapy yang mendamaikan la jugak.
Huhuhu....
Hari ni,
Rutin kerja aku bertukar.
Oooo buat pertama kali aku berharap owh cepat lah weekend.!!!!
I want to rest.....!
CEH MACAM LA BANYAK KEJE!! HEHE....
Tapikan betul laa.....
Letih la jugak sebenarnya.
Kerana aku adalah supir kid, bibik, isteri dan peniaga online......
Semuanya berada di bahu aku ini....
Huhuhu....
Kerana aku adalah supir kid, bibik, isteri dan peniaga online......
Semuanya berada di bahu aku ini....
Huhuhu....
So pagi yang damai ni aku mulakan dengan mendobi.....
Baju sekolah, baju aku, baju suami, kasut sekolah etc.....
(DAH 2 HARI TAK BASUH BAJU SEBAB MENDUNG JEK KAN!!)
Sempat jugaak memberus lantai belakang yang berdebu itu......
Kiri kanan renovate rumah harus la debu !!
Dan ......
Sempat jugaak memberus lantai belakang yang berdebu itu......
Kiri kanan renovate rumah harus la debu !!
Dan ......
Alhamdulillah cuaca hari ni panas la jugak.....
Then tatau apa mimpi yer....
Pagi ni aku wat sarapan mee goreng .....
So kami santap mee goreng ala2 mamak + nescafe tarik.
Ooooo
Nikmat la jugak...
Especially the hubby said - wow mee mama delicious!!! Alhamdulillah and tq for the compliment.
Especially the hubby said - wow mee mama delicious!!! Alhamdulillah and tq for the compliment.
Tapi tu la agak high colestrol la kan...
Hehehehe!!
Tak per la....
Bila lagi nak makan pagi bersama suami....
Sabtu dan ahad la harinya.
Then, settle plak aktiviti rutin....
Hubby kemas rumah....
Dan aku plak settle Sarah Aisyah yang tak jemu2 nak diperam.....
Huhuh.....
Pening lah jugak sebenarnya tapi dah nama pun baby itu dah memang yang dia mahu.....
Hehehe,,,,, kita dolu2 pun gitukan....
So layanz jek la :)
Sedang2 kemas umah sket2, tetiba someone called from the gate outside....
"Hello anybody home???
Aku pun jenguk laa... :)
Hello puan.....
I am Steven from ADT.....
Your house has been selected to get the day promotion from us....."
Then.....aku pun jawab.....
Okey, please talk with my hubby yer. Wait yeah ......
Ingatkan hubby will ignore the promotion....
Aihh sangkut la plak :))
Macam tahu2 jek we all memang searching the alarm right now....
Tapi tak beli2 sebab MAHAL!!
Since we moved here, all spending day by day dijaga ketat .....
Aiii mana taknya???
Memang agak kayap dek gara2 pindah ni....
Mahu setahun jugak for us to recover.
Huhuhu......
After listened to the brief and detail.....
So the hubby agreed to sign up.... since we will save around rm700 la jugak.!! huh.
Insyaallah by next week akan diinstall.
So next Saturday kena dok umah jek la.
Settle bab tu, our future neighbour datang tgk umah dia....
Insyaallah by next Chinese New Year they will move here...
Wiaam is my blogger frens....
But right now kami dah close and leh share macam2 story together :)
Sempat jugak la aku tengok kitchen cabinetnya...
Wow superb and menarik!!
Unik since kombinasi colour yang cantik.
Suka sangat!!!!
Teringin sangat nak sembang lama....
Tapi aku ada hal kat Shah Alam.......
Jadi terpaksa tinggalkan Wiaam dan Fendi dan anaknya Alaaa .....
Till meet them again soon yer, Insyaallah.
Dalam kol 245 pm....
Aku dan family ke deretan kedai belakang Tesco Extra.....
Tujuannya nak berjumpa ex customer aku.
Kali ni nak COD kat opisnya .....
Berbaloi jugak since dia beli 6 helai baju.....
Aku naik ke opisnya....
Wahh kagum la jugak...seusia aku dah berjaya membina empayar bisnes yang memang menarik!!
Nak tahu apa??
Bisnes diaa relate dengan therapy speech....
Aku memang tak familiar la dengan kerjaya sedemikian since sah2 bukan under faculty aku dolu kan :)
Let say ur kids dah umur 4 years but still can't recognise shape, colour and other basic things,
Please meet my frens here to consult apa yang sepatutnya.....
Aaaa unik kan.....
Then pastu langsung aku balik.....
Dan bermula lah rutin harian aku yang paling aku tak suka...... LIPAT KAIN :))
Sambil2 tu aku main2 internet, tengok tv.....
Huhuhu....
Janji minda dan badan aku rest......
Hope esok Ahad yang ceria dan mendamaikan.....
Amin
"Hello anybody home???
Aku pun jenguk laa... :)
Hello puan.....
I am Steven from ADT.....
Your house has been selected to get the day promotion from us....."
Then.....aku pun jawab.....
Okey, please talk with my hubby yer. Wait yeah ......
Ingatkan hubby will ignore the promotion....
Aihh sangkut la plak :))
Macam tahu2 jek we all memang searching the alarm right now....
Tapi tak beli2 sebab MAHAL!!
Since we moved here, all spending day by day dijaga ketat .....
Aiii mana taknya???
Memang agak kayap dek gara2 pindah ni....
Mahu setahun jugak for us to recover.
Huhuhu......
After listened to the brief and detail.....
So the hubby agreed to sign up.... since we will save around rm700 la jugak.!! huh.
Insyaallah by next week akan diinstall.
So next Saturday kena dok umah jek la.
Settle bab tu, our future neighbour datang tgk umah dia....
Insyaallah by next Chinese New Year they will move here...
Wiaam is my blogger frens....
But right now kami dah close and leh share macam2 story together :)
Sempat jugak la aku tengok kitchen cabinetnya...
Wow superb and menarik!!
Unik since kombinasi colour yang cantik.
Suka sangat!!!!
Teringin sangat nak sembang lama....
Tapi aku ada hal kat Shah Alam.......
Jadi terpaksa tinggalkan Wiaam dan Fendi dan anaknya Alaaa .....
Till meet them again soon yer, Insyaallah.
Dalam kol 245 pm....
Aku dan family ke deretan kedai belakang Tesco Extra.....
Tujuannya nak berjumpa ex customer aku.
Kali ni nak COD kat opisnya .....
Berbaloi jugak since dia beli 6 helai baju.....
Aku naik ke opisnya....
Wahh kagum la jugak...seusia aku dah berjaya membina empayar bisnes yang memang menarik!!
Nak tahu apa??
Bisnes diaa relate dengan therapy speech....
Aku memang tak familiar la dengan kerjaya sedemikian since sah2 bukan under faculty aku dolu kan :)
Let say ur kids dah umur 4 years but still can't recognise shape, colour and other basic things,
Please meet my frens here to consult apa yang sepatutnya.....
Aaaa unik kan.....
Then pastu langsung aku balik.....
Dan bermula lah rutin harian aku yang paling aku tak suka...... LIPAT KAIN :))
Sambil2 tu aku main2 internet, tengok tv.....
Huhuhu....
Janji minda dan badan aku rest......
Hope esok Ahad yang ceria dan mendamaikan.....
Amin
No comments:
Post a Comment