AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Friday, June 22, 2012

Kenuri Pizza Dominos Extra Cheese :)


   

Kebiasaannya hari Jumaat malam kami sekeluarga akan lepak di kedai mamak seksyen 5, Kota Damansara.
Apa yang menarik kat situ adalah roti naan cheese dan ayam tandoori yang memang marbeles!!
Mak plak pastinya happy sebab cuti masuk dapo :)) 

Tapi malam ni....... 
Anak4 mak semua tak nak pergi keluar rumah..... 
Sebabnya .........

*
*
*

Tayangan Toy Story 3 at Disney Channel..... Bukan tak de cd, tapi aishhh cara depa menonton ni, macam kan tak pernah tengok animation nih la. 


Jadi langkah mudah tapi berisiko gendut buat mak adalah dengan online ordering Dominos :) 
Pizza ni memang sangat sedap dan tak muak. 
Serius lagi sedap dari pizza hut itu :)) 
Nak order leh la log in jek kat website dia - http://www.dominos.com.my/.
Dalam 30 minit jek ting tong :) 
Hahahaha....
Pastu makan la dengan nikmat. 
Esok naik 500 gram nasib la!
Mak order combo meal.... 2 pizza regular metasaurus dan beef paperoni. 
Both with extra cheese sebab kids umah ni memang cheese maniac :) 
Plus pepsi sebotol dan roti apa ntah seketul. 
Roti tu memang mak punya feveret especially sos dia yang sedap tu. 
Ooooo best!!
Lau tengok gaya selera mak ni, esok pagi usah lah nak timbang bagai.....konpem berat kalah ibu mengandung :))
Nasib la kan........ 
Hahaha..... 

Mak sempat snap gambar kanak4 yang ralit tengok toy story 3 tapi heboh lapo. 
Kenuri pizza lah kita malam ni eh :) 


Mak suh bebudak yang cheese ..... tapi nampaknya orang tua lak yang overnya! Hahaha.... Seronok beno dapat makan pizza gamaknya la :))


Suap jek pizza.....Mata pandang lain :) Sarah Aisyah memang semangat makan. Bagi apa pun dia bedal dengan nikmatnya. 


Okey la.... 
Simple entry jek untuk hari ini. 
Mak nak mandi2 plak.... 
Jap lagi ada karoot komedia kat astro mustika.... 
Tengok gazzetenya macam kelako habis lak slot minggu ni. 
Layanz jek..... 

Da da..............



No comments:

Post a Comment