Ahaaaaa!!
Pagi ni, sedang mak menyiram pokok bunga di laman mak yang sekangkang kera itu, tiba2 jiran depan mak bagi mak something :)
Rezeki di pagi hari....
Alhamdulillah .....
Tu dia.....
Cheese tart!! Sedapnya la hai.....
Jiran depan mak ni memang tokey apam, tokey tart, door gift, kek moist, kek pisang, muffin etc.
Dengan kata lain; mini bakeri gitu.
Sebenarnya mak memang ada order kat dia semalam melalui laman social facebook.
Rasanya ni kali ketiga atau keempat mak order hasil bakerinya ini.
Hihihi....
Rasanya ni kali ketiga atau keempat mak order hasil bakerinya ini.
Hihihi....
Mak tanya dia samada dia nak buat tart ke tak.
Kalau yer, nak selit order jugak barang 10 ketul.
Hihihi....
Minimum order tart dengan tokey ni adalah 30 ketul....
Huh banyak tu untuk keluarga mak. Masak nak ngabiskan!!
Jadi, selit2 jek la sket2.
Hihihi....
Seketul rm0.60 sahaja.
Apsal mak tak buat je???
Hohoho...... Jangan sesekali tanya soalan itu....!!
Mak tak buat sebab mak takut mak yang makan paling banyak!! Bila nak slimnya kalau macam tuh???
Hahahaha.....
Jadi kita outsource aje.
Senang, sempoi dan mudah.
Tapi pagi tadi, dia bagi percuma aje :)
Alhamdulillah....
Terima kasih adik :)
Moga rezeki kamu pagi ni dan hari2 akan datang lebih murah.......
Oooops lupa plak.....
Jika ada pembaca yang teringin nak rasa, boleh lah ke blog jiran mak untuk info lanjut....
Klik link di bawah ni ok :)
Ok la....
Mak nak sambung menikmati cheese tart mini bersama nescafe panas.....
Nanti kepoci lagi...
Da daaaaa.


No comments:
Post a Comment