Seminggu dah berlalu.
Seminggu lah opah dan tok bersama kami.
Dan seminggu jugak la opah tok tak ke kuliah di Al Barakah.
Hihi.... sesekali.
Tak pe la kan :)
Jadi petang semalam, mak minta ayah belikan tok dan opah tiket ETS.
Tok dan opah suka naik ETS sebab rilek, selesa dan cepat.
Lagipun, ada diskaun murah warga tua.
Hari ini, seawal 7.40 pagi kami dah keluar ke KL Sentral.
Tiket ETS opah tok ialah pada jam 9.00 pagi.
Insyaallah jam 11.30, mereka akan sampai di Ipoh.
Opah dan tok ada jemputan kenduri kahwin tengah hari ni.
Tu yang amik tiket ets di awal pagi.
Hihi....
![]() |
| Wefie dengan cucu dulu ok. |
![]() |
| Alololo nak jugak snap gambar. Kihkih.... |
Kami sampai di KL Sentral jam 8.00 pagi.
Kami tunggu sehingga jam 8.20 sahaja.
Then, kami pun bergerak pulang,
Tapi sebelum tu, ayah belanja kami sekeluarga makan pagi di Swiss Oven KL Sentral.
Hahahaha..... sarapan western la plak pagi ni ye.
Then, mak ajak ayah shopping groceries di Giant Kota Damansara.
Lepas tu terus balik rumah dan tak keluar2 dah.
Hihi....


No comments:
Post a Comment