Weekend yang amat capek..... tapi puas hati sebab semua urusan yang planned several month before sudah settle. Alhamdulillah. Semalam adalah majlis perkahwinan sepupu aku di Kuala Kangsar. Last week di rumah wifenya di Terengganu..... dan this week plak turn kami plak. Rumah mak saudara @ mak pengantin ni just beside rumah opah je. Jadinya sambil attend wedding, kami menziarahi keluarga. Penuh umah!!! Tu baru separuh....kalau semuanya ada? Huhuhu.....tatau laa nak tidoq mana!! Yang penting enjoy!!
Cuaca macam biasa, amatlah panasnya!! Subhanallah.... Pertembungan dua keluarga yang sah2 berbeza adatnya menyebabkan ada jugak laaa sok sek belakang antara keluarga. Huhu.... Punca utama, badan yang letih dan keenganan menerima adat orang sebelah pantai barat. Mmmm malas nak komen banyak. Yang penting perut aku kenyang dengan nasi minyak .... yeyeye!!! Okey laa, malas mokcik nak bebel banyak yer. Gambo snap sikit jek sebab banyak masa terluang aku, diisi dengan ngobrol2 bersama sepupu sepapat dan ibu saudara. Hahaha!!! Bila lagi kan...... Udah cerita-ceriti pasti sakit perut ketawa terbahak2... Mmm macam gitu laa bila lama tak jumpa!! Okey laa ni several pic buat kenangan. Bye......
Ni pengantin lapuk sudah ready nak melantak kat umah kenduri. Hehehe.... Pi lewat sket kasi kerusi meja lega dolu......

No comments:
Post a Comment