AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Thursday, February 11, 2010

Tudung Taaj @ Surabaya

Just introduce by my best fren..... tudung TAAJ @ tudung kontemporari yang memenuhi syariat, Insyaallah. Mmm memang aku tercari-cari tudung apa laa yang nak kupakai sesuai dengan umur dan gaya Muslimah yang dituntut sebenarnya. Alhamdulillah dimudahkan segalanya.

Aku beli tudung2 ni dari lecturer UIAM. Hehehe.... Jangan tak tahu, lecturer pun ada biz online. Komen aku yer..... serius memang sedap dipakai!! Pastu akan ada orang yang tanya - eh kat mana you beli tudung ni ek? Hahaha... Kelakar plak aihh!! So aku pun jadi laa part time promoter - sila layari http://www.daniafashion.com/. Rega memang tak mahal. Dan aku sangat laa puas hati dengan apa yang dibayar. Hehe..... Jom try.....Memang puas hati. Dan yang paling penting kita tak menzalimi diri sendiri di akhirat kelak. Insyaallah. Berubah ke arah kebaikan sementara diberi peluang dariNya. Amin.




2 comments:

  1. pe kata ila enterprem gambar ila pakai tudung ni.. :)

    ReplyDelete
  2. alamak....itu amat menakutkan!! hahaha...ila suh cik mas interprem dlm blog....cik mas plak suh ila interprem. hahaha

    tudung2 ni br pakai selai jek. yg kuning tu. tp tader laa snap gmbo lagi. nnti laa kalau ada gmbo ila buh la. tpkan ila amat laa debabnya. udah tahap obes pun ada....pening kepala tul!!

    ReplyDelete