What a rileks day !!
Hihi....
Hari ini hari rehat. Hari cuti sekolah yang pertama bulan ini.
Kami tak pergi ke mana-mana pun buat masa ni.
Ayah busy dengan meeting2 pentingnya.
Huhu.
Mak plak nak kemas umah pun malas jugak la!
Jiran belakang umah mak sedang renovate rumah.
So music cuti-cuti sekolah ni.... tung tang ketuk2 itu ini.....
Hohoho....
Harap cepatlah sudahnya eh!
Rasa macam lama sudah hilangnya ketenteraman di kediaman mak ni ha.
Last Jumaat mak mertua mak sekeluarga datang bertandang ke umah mak ni.
Mmm ni adalah kali pertama mereka bertandang ke sini.
Bukan tak sudi datang lebih awal.... tapi masing2 sibuk dengan komitmen.
Hanya cuti kali ini sahaja mereka berkesempatan.
Mak ingat nak update kisah nenek dan cucunya makan angin mini weekend baru ni.
Tapi rasanya nanti la eh.... sebab gambar2 yang disnap tempoh hari masih disimpan dalam pelbagai handphone dan kamera adik beradik :)
Mak kena kumpul dulu ... hihi.
So entry hari ni mak hanya nak share tentang drama korea yes captain lagik!!
ekekeke..... gila metul la!! hihi.
Sejak mak mertua mak dan famili ke rumah adik ipar mak petang semalam, tetiba terasa umah mak sunyi jek setelah 2 hari yang riuh gila.
Ayah aka pakcik plak sibuk dengan badminton dan presentation slide meetingnya yang berlambak-lambak dalam organizernya itu.
So mak rasa buhsan tahap gaban jugak la ehhhh.
Huhu.
Jadi gara2 buhsan tu, tak pasal2 la jadi rajin google link cerita Yes Captain nih haa!!!
Sebab rasa tak sabar betul la nak tunggu minggu ke minggu. :)
Tup tup terjumpa la plakkk!
Ini dia .... Klik.. klik :) Almost episod ado!
Jadi nampaknya mak ado aktiviti lagho lagi satu :) ngabiskan ini plak eh.....
Hihihi.....
Apa lagi.... siapa yang boring2 leh la tengok jugak :) Best..... Berangan sekejap :))
p/s - lagu blog mak yang dimainkan oleh playlist ini adalah soundtrack drama ini..... What a romantic song kan!! Suka tau :)
p/s - lagu blog mak yang dimainkan oleh playlist ini adalah soundtrack drama ini..... What a romantic song kan!! Suka tau :)
No comments:
Post a Comment