
Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie :-
- Seorang yang mahir @ minat dalam pelbagai aspek esp home deko & menjahit.
- Seorang yang riang ria dan suka bergurau especially bila bersama dengan cik ShamNya yang look serius tapi memang kreatif dan sentiasa banyak idea untuk mengusik isterinya yang tercinta.
- Seorang yang sebenarnya ada bakat terpendam untuk menghasilkan idea penulisan yang sangat menarik hinggakan kita alwiz rasa teringin membaca @ mengetahui kisahnya sehari2. Kalau dia tak updet ada rasa macam tak best pun yer jugak....coz penulisan dia memang best!!!
- Seorang yang ada cita-cita yang tersendiri untuk jadi seorang yang terbaik untuk diri sendiri...In other word upgrading herself such as in sewing & cooking area & cita-cita ada kedai jahit. Keep up a good work!!!
- Seorang yang punyai tahap kesabaran yang tinggi + cool + tabah (alwiz kena tinggal coz asben naik kapal - tak semua orang setabah itu....) + isteri yang baik buat suaminya yang dikasihi.
Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :-
- Aku seorang yang banyak impian @ angan2 @ cita2 @ high taste dari dolu sampai sekarang....
- Aku memang orang yang kuat & mempunyai semangat though aku ni sangat cengeng. Wakakaka!!
- Aku really enjoy cooking tapi dalam masa yang sama risau akan my weight. Bila aku masak ... aku mmg perasan sedap...so aku akan makan banyak. Kakakaka.....
- Aku tak leh bekerja bila aku under pressure. Alwiz enjoy to do something excellent bila aku buat dengan kerelaan hati aku tanpa disuruh...diarah...dan dimonitor.....(Aaaa last2 ko keje laa sendirik kat umah ... padan muka....banyak beno songehnya haku ni ek!!!)
- Aku seorang yang bukan shopping addicted. Tapi window shopping yer ... hahaha.... Pasal hobi aku adalah jalan2 hinggakan alwiz tatau nak jalan ke mana. Coz almost tempat dah jalan. Pi oversea duit laaa plak...wakakaka!!!
- Aku selalu jadi gang2 kongsi masalah mereka. Tatau laa apsal. Mungkin aku ni a good communicator @ listener and bagus dalam given solutions. Tapi masalah aku seniri ... aku seniri kadang2 tak leh manage sendirik. Huhuhu...
So to Aida .... sila buat tag aku ni yer..... hehehehe!!!
tq ila sudi terima award. alhamdulillah.. tapi malunya dgn statement ila psl akak tu sbb akak taklah sebaik dan sebagus itu sbnrnya. baru nk blaja2 jer ni. kalu hubby akak bc mesti dia gelak guling2 sbb dia kenal sgt bini dia ni. hehehe..
ReplyDeletesama2 cik mas...eh award sapa yang tok sir ..hikhik...
ReplyDeleteapa yg ila describe tu ..dr kaca mata ila. hehehe... kalau cik sham baca rasanya makin bertambah laa idea dia nk usik wife dia ni.. hehehe...akak, ready laa kena usik. hikhik...nanti report tau!!
salam...
ReplyDeletethanks ila for the award...nnt aku buat tag ko ni...aku nak tanya satu benda yg aku tgh musykil nih...mcm mana ko buat gambar2 ko ada signature...ko pakai software apa yek? aku puas dah menggodeh dlm pc nih..tp x jumpa laa...tulun..
aku tak pakai software apa pun ... aku buat mcm gini... ko upload gmbo ko dlm photobucket. pastu ko add text (signature) pastu ko save balik dalam pc.... so jadi laa..cuma renyah campur buhsan sket ..ekekeke
ReplyDelete