AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Sunday, May 31, 2009

Happy Birthday HUBBY...

Today is besday my beloved hubby yang ke 32 tahun. Wakakaka....makin tua laa yer....hehehe....!! Aku tak larat nak masak special coz letih dah jalan2 tak abis. So belanja kek black forest 1/2 kg untuk hubby. Hehehehe... So our dinner tonight adalah kek, nugget tempura sket dan fries gred A - gila high calories. Taper laa sesekali. Ekekeke...!! Mmm tapi tu laaa....diet today memang amat kantoi. Tengahari tadi hubby ajak makan kat kedai Kelantan Pantai Dalam. Aku makan selera gilos....rasa macam makan kat umah mak mertua aku sedapnya. Hehehehe....!!

Okey laaa...kena stop dolu....esok pagi2 hubby nak ke Tg Bin, Johor. So now aku nk pi get ready baju hubby esok. Yeehaaa!!! To my hubby .... HAPPY BIRTHDAY YER!! Moga lebih sukses di hari2 akan datang....Dan semoga perasaan kasih, sayang dan cinta makin melimpah ruah buat binimu ini. Wakakaka!!! Hehehe...okey chow dolu .... as usual ni laa gambo kenangan malam ini!!!


Budak3 ni dah tak sabar nk tiup lilin daaa
Acara memotong kek oleh ayah....berebut2 dengan anak3nya....


Ni rupa balack forest 1/2 kg yang dibeli kat kek confectionery, Giant Kota Damansara.

Zoom laa plak ...hahaha!!

No comments:

Post a Comment