Sabtu semalam kami balik kampung di Kuala Kangsar. Mmm dah lama tak balik since mama abah asyik mai KL je. Balik pun sekejap je. Cukup la untuk sekadar ziarah ibu bapa dan opah @ melepas rindu dendam di sana. Mama demam. Sian laa plak asyik terbatuk2 je. Huhuhu....So balik kampung ni, aku laaa yang kena take over urusan masak memasak nih. Ekekeke.... Tapikan though sibuk kat dapur, sempat jugak aku snap several pic buat kenangan. So ni lah dia ......
Azhad semangat nak tengok tok bagi makanan kat ikan.
luasnya kwsn umah di kpg ila..
ReplyDeleteternak ikan keli ke?
umah parents kak rifa kat penang pun abg ada wat ternakan ikan keli..
ler...kamu orang kuala ke.abah teman orang padang rengas..haha...
ReplyDeleteila > kak rina
ReplyDeleteoh tader laa luas mana. ni umh pusaka opah to mama. umah mama sebenar kat ipoh. keli tu aktiviti depa pas pencen.
leh laa snap pic keli abg kak rina. best kan tgk. tp letih jgk nak managenya. huhuhu
ila > suhida
ekeke... mama org kuala. abah org ipoh. umh aku pun ipoh. ni depa balik kg bila dah pencen2. tak kisah laa janji depa happy. hahaha... ler org kampung teman kamu ni ek. hikhik...