AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Tuesday, August 4, 2009

Gen2 2007 H-Line Full Spec for sale

Anyone nak beli keter? Kalau ada kawan2 atau sedara mara yang nak beli keter leh laa rekemen my car ni. Mmm aku & asben nak let go this car as soon as possible. Hehehe....

This car has been used as a second car....guna untuk jalan2 ronggeng dekat2 je. Hehehe.... Before this aku pakai kelisa. Bila ada rezeki lebih, my asben upgrade sket laa kenderaan aku nih. Huhuhu....Basically this car aku guna untuk amik anak dari school, pi kedai, pi pos order kat courier, jalan2 shopping....itu aje. Hehehe....Memang tak lasak sangat laaa. So best buy and value for money. Ni projek nak let go tader untung punya.... Lebih kepada nak let go je. Tak kisah laaa tu.....

Okey, ni butirannya ek....

Mileage: 45 000 - 49 999
Reg. year: 2007
Register 2007, Full Spec ABS, Dual Airbag, Auto cruise, full leather, veryclean interior, Careful lady owner, no accident, polish and wax every 3 month
Price RM 38000 .... (masih leh nego lagi...jangan le risau) hahahaha!!!
Contact Number : Sarip Dol 0122867588 @ Aku 0123982250.










5 comments:

  1. cam menarik je harga tu..
    bole nego lagi ek..?

    ReplyDelete
  2. nape ila nak jual?nak beli keta br eh?

    ReplyDelete
  3. ila > pukang

    yer ..memang menarik. jual under market. janji let go..

    ila > kak rifa

    hehehe...ada plan nak beli keter br jugak. tp yang yernya motif utama nak cut our tight budget. hikhik....

    ReplyDelete
  4. muler2 ko itam kan no platnyer..pastu gambor last2 ader lak no plat nyer..wakaka...

    wahh mau let go keta lamer mau beli keta baru yerk..bagussss

    ReplyDelete
  5. hahaha...mula2 tu rajin aku nk touch up....pstu tetiba malas. tu yg aku rembat je laaa....hahahaha!!! taper haper kan....hahahah!!!

    ReplyDelete