AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Sunday, August 23, 2009

Kad Ramadhan

Ni entry pertama sejak puasa. Hikhik....mokcik yang kuat merepek ni busy overhoul umah sebelum Ramadhan baru ni... Pastu plak sibuk bersoping bj rakyat3 ujung Syaaban hari tu. Gaji tak masuk lagi....pokai sket.....Jadinya dok korek duit tabung le dolu.... ekekeke!!! Yang penting udah beres!!! Letih laa plak ... Hikhik ... trus rasa macam malas je nak updet blog ini....

Akibat daripada terlebih energetic mengemas; habis semua langsir tingkap aku basuh, siling tader habuk daa, tgkap pon mokcik cuci...ekekeke....!!! Sesekali datang wap rajin tu, buat aje laa ek. Sebenarnya, saja je. Aku ni laaa asik somput aje....mmm ni pasti ada kaitan dengan habuk2 ni!! Umah yang aku duduk ni teramat mudah laa berhabuknya. Nampak sangat udara persekitaran kawasan Kota Damansara ni sah2 tak nyaman & bersih kann...... Mmm lama mana tahap ketiadaan habuk tu leh bertahan ntah laaa.

Okey ni kad raya dari isteri2 Malakoff di perantauan. Mmm jauhkan..... Apa2 pun thanks coz bagi kad Ramadhan ni. Sorry lambat upload dlm blog ni. Alasannya sebijik perenggan kat atas tu lah. Hikhikhik.... Okey laa, last skali....Selamat berpuasa....dan yang paling penting Selamat meng'imarahkan bulan Ramadhan dengan amalan2 yang diberkati olehnya....Aminnn!!!

Dari Kak Aymy @ Bro Izham, Kuwait

Dari Kak Ida @ Bro Zubir Kuwait

2 comments:

  1. ila,dtg blog amek kad..hehe..pehtu singgah le ke kedai daku ye..kuikui..

    ReplyDelete
  2. pasti aku dtg.... wah tahniah dah bukak kedai....pasti kujenguk....

    ReplyDelete