AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Monday, September 12, 2011

Bubur Ikan Bilis..............



Sebelum aku tido malam ni.....
Aku perlu jot down apakan menu aku siang tadi :)))
Dan adakah aku ini mengikut saranan herbalife coach aku ataupun aku ngelat.....
Ekekeke.....


Pagi2 - 1 liter air suam ..... Then setengah jam kemudian, shake cappucino dengan 250 ml.
Kol 10 aku wat tea mix with 400 ml hot water....
2 biji kurma .......
Dan 1 liter air suam lagi.......


1 liter air sejuk plak...... (Dahaga pas hantar anak skool).
Kol 2 petang,  bubur ikan bilis.....
(Bukan diet, tapi stok freezer, tu jek yang ado!!.... tatau nak masak mende sudah!)
Kol 3 tea mix......
Then 1 liter air kosong lagik.


Kol 5 petang, kurma sebijik lagi......
Aku curi makan keropok 4 keping..... Ekekeke......
Air 1 liter lagik!!


Kol 8 cappucino shake.....
Then air kosong 500 ml......
Dan kini, aku ready nak tengok barbie movie with the kids.........



Ni rupa bubur aku hari ni.......
Ada kentang, carrot, halia, ikan bilis, lada hitam dan daun sup bawang plus cili jeruk :))))



p/s ---- diet ngelat hari ni adalah keropok :))
Rasanya kan.... macam lebih ok jika aku substituteskan ia dengan low fat / salt biscuit kan ........
Huhuhu......


No comments:

Post a Comment