AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Friday, December 9, 2011

Morib Gold Coast Part 2



Okey, entry sambungan jalan2 Morib......
Hari kedua, awal2 pagi lagi kami dah bangun. 
Mind set kanak4 ni bangun awal2 nak mandi kolam la.... ekekeke...... 


Jadi seawal jam 730, kami dah turun breakfast. 
Sangat luar biasa jika dibandingkan kebiasaan; sekitar 10.00 pagi. 
Ahaaaa. 
Cepat terjun kolam, cepat la habis. Maka cepatlah pulang. 
Mak risaukan keadaan Awatif. 
Tu yang rasa ok je balik Shah Alam awal. 


Kami adalah orang kedua terawal yang masuk kolam hari tu. Hihihi....
Semangat kan? 
Apa2 ni several pic buat kenangan dan info rujukan buat pengunjung blog :D


Kona kanan - lif nak panjat bilik..... Kona kiri, langsung ke water park entrance. Kids yang malas dah nak bergambar..... Depa tak sabo nak masuk daaaa ..


Amik!! Adham menguap beso!! Awal tuh..... 


Awatif yang tak sihat pun tetap berjiwa besar untuk terjun kolam.



Lorong menuju water park entrance..... Kiri kedai alatan mandi..... Kanan adalah kedai runcit. 



Ayah sedang beli tiket buat kids..... rm25 dewasa. rm15 buat kanak2. Untuk guest hotel, though stay 7 hari sini, water park entrance hanya rm25 sahaja. Janji tag di tangan tak dibuang ya. 


First impression......

























































































Okey..... tu aje. 
Mak tak dapat nak bebel lama2..... 
Kids masih belum stabil.... 
Biarlah gambar yang bercerita suasana hari kelmarin :D 
Seronok..... puas hati dan sangat2 gembira. 
Memang mak menyimpan hasrat nak datang lagi.... 
Wiiii woooo :D 
Sebelum balik, last pic taken..... 
Hhihihi....
Muka ayah dah monyot...sebab serangan ceri beri dah mula menyerang dia. 




Bye..... 


No comments:

Post a Comment