Hari ini mak tak de buat apa pun sangat.
Macam biasa, ajar anak, kemas sikit2 dan berehat.
Yeah.
Cuma hari ini mak rajin sikit.
Mak busy kan diri dengan buat lauk frozen edisi ketiga untuk Ramadhan ni.
Menu simple je....
Daging masak hitam, ikan tongkol pindang dan gulai ikan tongkol kelate.
Gulai ikan tongkol kelate tu, mak rasa macam pelik sket rasanya.
Hahaha.... tak tau la terlebih apa.
Tapi boleh je nak makan ok...
Hari ini kami buka puasa dengan spagheti sup jek.
Perabis sup frozen.
Then goreng karipap frozen.....
Haaa mudah.


No comments:
Post a Comment