AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Friday, September 11, 2009

Berbuka Puasa di JM Beriani Kota Damansara

Hubby dah pulang!! Yahoooo!! So hari ini berbuka puasa di luar je. Yeye ... mamanya Faheem yang belanja. Plan nak berbuka puasa di Restoran Puteri Sg Penchala. Tepon2 udah penuh laa plak. Jadi cari lokasi lain plak yer. Lokasi pilihan kali ini di JM Beriani since memang dekat pun dengan umah aku ni. Hikhikhik..... Lepas berbuka kami pun solat. Then bawak kids main kat playground sekejap. Around 10 minutes later, kami pun berangkat pulang coz baby Faheem dah berbunyi. Haahahaha dia udah ngantuks. Kita sambung jalan2 esok plak yer anak3.


Faheem in action. First time ke shopping mall ni tau. Hahaha!!

Dalam gambar; ayah teh Syafik, Mama Chik dan Papa Chik.

Tu budak yang amat payah nak makan. Ekekeke....mata ngantuks pun yer jugak!!

Dan ini aku taraaa. Aku with Awatif and Adham.

Dan ini plak budak yang sepuluh sekalik sekejap perutnya lapar!! Si Azhad. Hahaha!!


1 comment:

  1. aah ila...tema hitam.
    kakakak..memang itew la tujuan asal..hahaha.nak bagi kurus...maklum la..debab sgt dah ni laki bini..heheh
    aah ila..ain punya..bonda dia dah beli baju kurung..rasa kelakar la pulak mcm mana la baby 3 bulan pakai baju kurung..jejejej..nanti aku amik pic dia.

    ReplyDelete