AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Monday, September 7, 2009

Hubby ke Jordan & About Faheem

Hubby is away to Amman, Jordan last night. Business Class flight depart at 2.30 am. Tentatively arrive at 10.30 am. Dan akan sampai di KLIA on Friday Prayer, Insyaallah. Mmm sahur dalam flight laa hubby yek!! At 2.00 am aku dah tido dah. Tak larat nak tunggu dah. Sempat baca sms dari hubby at 2.15 am tapi tak larat nak reply. Hehehe....Aku ngantuks gilos....!!

Habit my beloved asben adalah akan fly oversea on Ramadhan. Huhuhu....Tapi kali ni to Middle East laa plak utk attend meeting @ present the paper to Pak Arab there. Uniknya kali ni, aku tak sedih as usual. Mmm konon2nya dah matured laa ek. Hikhikhik..... My mum as usual will accompany me and cucus while hubby outstation. Mmm tapi kali ni berbeza sket pasal ada anak sedara baru. Faheem ni anak adik hubby yang berusia 2 bulan. Hikhik....Faheem is staying with us since tader babysitter yang suitable. Insyaallah dalam 2 weeks jugak laa. Kira2nya aku ni undergo training laa jugak ek....is it ok jika aku ada anak baru? Hikhik....Tak laaa kot yer!!! Azhad dan ayahnya suka laa kalau ada baby baru tu. Tapi pendapat aku, rileks2 laa dolu yer. Hikhikhik.....Macam2 laaa depa ni.


Ni laa Faheem. Dia ni banyak copy paste mak mertua aku laaa...ekekeke

2 comments:

  1. comeynya baby niiii.. tak sabar la.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. hehe..cik mas. tak lama je lagi tu. boleh pilih2 nama dah. hikhik

    ReplyDelete