AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Saturday, September 12, 2009

Hubby & Souvenir from Jordan

Okey, pagi2 ni nak updet kisah hubby yang baru balik itu.....Alhamdulillah perjalanannya selamat pergi dan selamat pulang. Kira2nya kami ni berjauhan lebih kurang lima hari laa jugak yer. Ekekeke.... Aaaa rindu jugak aku kat suami aku ni (alamak mokcik dah mula karang ayat sengal laa plak!!!!) Ekeke...sunyi sket coz aku kehilangan kawan bertekak aku selama 5 hari. Kalau tak hari2 ada je benda aku nak argue laki bini. Biasa laa ek. Hikhik....

Sebelum pergi, aku dah pesan ....usah laaa beli bebenda merepek. Takut tak termakan dan tak terpakai je. Hahaha!! Ahaaakss nampaknya travel kali ini, hubby sangat ekonomi. Dan inilah yang aku suka. Beli apa yang perlu aje. Lagipun lepas raya ni, insyaallah akan pergi sana lagi. Haaa nak tengok apa dia beli? Aku share kat sini souvenir hubby untuk anak2nya dan several pic di Amman, Jordan.

p/s - semua gambar2 ni di snap oleh asben aku sendirik. Nampaknya dia pun dah demam blog @ snap pic pelik2. Tiket dia pun dia snap. Ekekeke!! Okey laaa tu kan. Layanz jer....
Haa ni pic first yang dia snap. Goodies atas flight. First time naik biz class tu yg impress aka jakun sket. Hahahaha... Lengkap belaka plak tu. Perfume dia hilang tau. Rupa2nya nak dpt perfume baru. Patut pun .....
Tiket laaa plak....
Hotel di mana Dato Shariff menginap.

Sian laa plak.....iron baju sendiri yer.

Ni gambar dia jalan2 ke Laut Mati. Tengok foreigner belakang tu...Gilo seksi. Ekekeke.


Ni sedang tunggu collegue pick up him nak ke kementerian tenaga, Amman.

Haaa....pandai jugak Dato soping. Dia beli kosmetik!!! Produk laut mati. Bagus laaa untuk kulit2 yang problema.

Yang ni plak makanan yang sinonim dengan Pak Arab ler.....Alhalwah!!! Gift dari mereka buat hubby. Tu ada lagi 2 bakul untuk bos hubby dan CEO Malakoff.

Dan ini plak jubah untuk isteri Dato yang tercinta. Dia alwiz beli baju kat aku warna pink. Autralia dolu tshirt seksi pink. Beijing plak baju tido pink. Ni jubah pink. Jubah ni handmade...Hanya terdapat di Jordan sahaja. Around rm140 sepasang. Ada 2 lagi. Kaler hijau. One for mama and one for mak Jerteh.

Dan ini plak untuk rakyatnya.... 2 helai seorang. Gambar unta dan piramid. Albetra' al Urdun.


1 comment:

  1. hamboihhhhh..syioknya.... bila la leh merasa pi luar negeri ni..uhuhuhu...raya di mana tahun ni??leh la melaram ngan baju jubah tu.

    ReplyDelete