Okey, pagi2 ni nak updet kisah hubby yang baru balik itu.....Alhamdulillah perjalanannya selamat pergi dan selamat pulang. Kira2nya kami ni berjauhan lebih kurang lima hari laa jugak yer. Ekekeke.... Aaaa rindu jugak aku kat suami aku ni (alamak mokcik dah mula karang ayat sengal laa plak!!!!) Ekeke...sunyi sket coz aku kehilangan kawan bertekak aku selama 5 hari. Kalau tak hari2 ada je benda aku nak argue laki bini. Biasa laa ek. Hikhik....
Sebelum pergi, aku dah pesan ....usah laaa beli bebenda merepek. Takut tak termakan dan tak terpakai je. Hahaha!! Ahaaakss nampaknya travel kali ini, hubby sangat ekonomi. Dan inilah yang aku suka. Beli apa yang perlu aje. Lagipun lepas raya ni, insyaallah akan pergi sana lagi. Haaa nak tengok apa dia beli? Aku share kat sini souvenir hubby untuk anak2nya dan several pic di Amman, Jordan.
p/s - semua gambar2 ni di snap oleh asben aku sendirik. Nampaknya dia pun dah demam blog @ snap pic pelik2. Tiket dia pun dia snap. Ekekeke!! Okey laaa tu kan. Layanz jer....
Ni gambar dia jalan2 ke Laut Mati. Tengok foreigner belakang tu...Gilo seksi. Ekekeke.
Ni sedang tunggu collegue pick up him nak ke kementerian tenaga, Amman.
hamboihhhhh..syioknya.... bila la leh merasa pi luar negeri ni..uhuhuhu...raya di mana tahun ni??leh la melaram ngan baju jubah tu.
ReplyDelete