Hikhik....beraninya hubby!!! Malam tadi seperti yang dijanji, Dr akupuntur; a Chinese Muslim datang rumah untuk buat treatment kat my hubby. Mmm Dr ni actually direkemen oleh my neighbour as alternative daripada asyik makan ubat klinik dan other supplement yang macam-macam sekarang ni. Tujuan hubby ni untuk melegakan @ mencure dari migrain + stress yang dialami. Huhuhu...workload banyak + stress ngan rakyat & bini yang suka membebel. Hahahaha!!! Komen dia ...... after berakupuntur ni ...tekan kepala dah tak sakit. Dan badan rasa ringan!! Huhuhu...At least kena buat 5 kali gitu untuk kesan yang betul2 hebat.
Aku nak try jugak.....Tapi takut!! Hikhik....Nanti2 laa ek. Tapi kalau aku area mana yer? Mmmm sure kat bahu sampai pinggang. Tu semua sakit. Dulu tak sakit tau. Start sakit sejak aku undergo for ceasorion section 3 times ni. Huhuhuhu........
Dah rupa kawan kat Batu Caves pun ada...Hikhikhik....
eeiii.. akutnya.. bekam ni kalau dah buat sekali kena buat byk kali ye..? dgr2nya la..
ReplyDeleteuwaaaaaa...cam takutt jer..haku tinginn gak nak buat..dah buat appoitment 17 hb nihhh..tapi biler tgk niee cam seramm lakkkk..adoiyaiiiii mau haku tarik diri nihhhhh...huhuuu
ReplyDeletebaper jam erk diyer wat bekam sampai berbekam cenggitu..haiyooo siyessss seriyauu nihhhh
hehee...Dr Cina tu kata at least 5 kali kena buat. tp depend pd penyakit jugak...
ReplyDeleteila to shi3la:-
ReplyDeleteaku pon takut jugak. tgk si Dr tu mcm kot suka je cucuk & letak mgkuk2 tuh!! hahaha....
bgus laa pi. laki aku kata serius sedap. ringan gitu. tp tu laa blkg dia tu kalau aku kaler wrna kuning mmg rupa zirafah ler. hahaha...
bekam tu sat je...20 minit. akupuntur tu 10 minit je. tak leh lebih. karang ko pengsan. yg ni bekam angin. tp kalau yg bekam drh tu aku serius takut!!!!
ila..hubby imah penah wat bekam.masa tu gi honeymoon cameron highland..bapokkk mahal..rm100 xsilap...
ReplyDeletegeli plak aku tgk
ila: uhuhuhu..tu la....nak x nak kena buat gak sdri...nak upah org xmampu.uhuhuhu..sbnrnya nak jimat..wkakwakka.tu abru un der coat..nanti cat kaler laki aku kata dia nak cat sendiri...
ReplyDeleteaku xlarat la....kena overlapeee lagi ler napaknya..hahaha
ila..lupa nak jawab..aaahh.sambai cheroii tu cair..heheheeh
ReplyDelete