AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Tuesday, July 14, 2009

Bihun Soto

Malam ni aku bedal mihun @ bihun soto. Actually hidangan ni aku buat malam semalam. Wakaka....Dan sepatutnya aku makan tengahari tadi ler. Tapi gara2 aku jalan2 ke blog otai2 masakan ni....tup tup teruja trus dengan masakan depa. Tak jadi nak santap mihun soto aku tu. So di bawa ke dinner aje laaaa. Mmmm pasal kuahnya dah sikit aku top up ayor. Tu pasal tarak menarik dah rupanya. Rasa okey lagik tapi kena laa modified garam sket. Yor laaa udah tambah ayor harus laa tawor gitu. Hikhikhik......

Dah siap2 buh kat pinggan baru perasan tader bawang goreng. Ekekeke.....kira bedal je lah. Malas aku nak beria2 untuk dinner. Ikutkan tak lapar. Tapi kalau tak makan kang; jadi kawan setan bertanduk laa plak. Tak pasal2 berdosa coz membazir. Jadinya makan je laaaa. Hahahaha......


Awat mihun aku ada kuning ado putih? Hikhik....Yg putih tu aku top up malam ni. Kuning tu yg semalam. Wakakaka!!!

No comments:

Post a Comment