AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Monday, July 13, 2009

Tag dari Cik Mas

Dah lama dah tader game tag2 ni. Tag ni macam musim demam....Bila dia banyak, sampai tak larat nak buat. Bila tader.....tader trus. Hikhik..... Ni tag dari cik mas. Ni ila jawab yer cik mas.....Hikhik....Simple je.

1. The rules of the game get posted at the beginning.
2. Each player answers the questions about themselves
3. At the end of the post, the player then tags 5 peoples and posts their names, then goes to their blogs and leaves a comment, letting them know they got tagged & to ask them to play & read your blog.

starting time : 9:36 PM
name : ilarazali
shoe size : 6
height : 153cm. Aku ni pendek yang berbentuk labu!! Huhuhu.......
where do you live : Seksyen 5, Kota Damansara, Petaling Jaya, Selangor.
have you ever been on a plane : yes
swam in the ocean : Tak pernah. Alamat tenggelam ler kalau yer. Hahahaha!! Udah ler berat. Ilmu berenang pun tak de. Kalau berendam sket2 tu ada lah. Berenang sket2....Tapi tangan merangkak dlm air. Wakakaka.....
fallen asleep @ school : Pernah - time exam paper pendidikan islam tingkatan 3. Ngantuk gila coz malam tadinya tak tido gitu.....hahahaha!!! Pastu ada ustaz pi tepuk meja aku!!! Punya laa kuat. Huhuhu...Malu gilos aku time tuh!!!! Tapi dapat A jugak paper tu. Hikhik.....
broken someone's heart : Yes. Kadang2 mulut aku jahat tanpa disedari. Kadang2 tindakan aku ni melukakan orang tanpa disedari. Tapi bila sedar...cepat2 aku mintak maaf.
fell off your chair : Alhamdulillah tak pernah lagi though obes. Wakaka...Esok2 tatau laa kot. hahaha!!
waiting for someone to call : Ada....Alwiz....dari bercinta sampai sekarang suka mewaiting dan ngecall orang2 yang disayangi. Tu pasal bil tepon aku ratusan. Haahahaha!!!
saved emails : yes
what is your room like : Simple tapi romantik gitu...Yer laaa nak bercengkarama kena laa ada suasana gitu. Mmm gatol laaa plak. Hahahaha!!!
what's right beside you : Telepon umah.
what is the last thing you ate : Mihun soto for the dinner today.
ever had...chicken pox : Tak pernah lagi...Alhamdulillah. Esok2 ntah laa....hopefully tak kena trus. Aminnn.
sore throat : Baru last two week rasanya. Sampai ilang suara. Serius truk!!!
stitches : Ada.... LSCS baby dolu. 3 kali dah open close...open close....open close. Same point plak tu ....Huhuhuhu!!
broken nose : Tak pernah. Takut jugak den dengo.
do you believe in love at first sight : Yer jugak kot.....Hikhik....Ala2 novel melayu laa plak ek.
like picnics : Sangat minat.
the last person you danced with : Awatif - my daughter. Lagu st12.....sama lagu tema imah penguatkuasa kesihatan tu...hikhikhik
last made you smile : Hubby aku yang busuk tu.....balik keje tak mandi lagi. Hahahaha!!!
you last yelled at : Adham - my second son. Mmmm dia jerit.....pening trus. Suara nyaring gilos!!!
today did you...talk to someone you like : Yes..... My hubby, mother in law, sister in law and rakyat3. Wakakaka...Naik pening talk ngan bebudak bertiga tuh. huhuhu
kissed anyone : Ado....laki seniri....anak sedara baru tu...dan rakyat3.
get sick : Sakit pale & Backache. Hubby suh buat akupuntur....tapi aku sangat ler takut!!!
talk to an ex : Ex.boifren ke? Tader talk2....just mesej thru facebook. Tu pun sekali je. By the way my ex is still my bestfrend....Hikhik....kisah bodo2....saper2 pun ada cinta monyet @ cinta tak matured. Hikhik.....
miss someone : Ha ah ..... my mother.
who do you really hate : Tader...semua okey je.
do you like your handwriting : Tu tatau laaa....My handwriting besar2 dan tekan. Wakakaka!!!
are you toe nails painted : Huhuhu.....Tak ler.
whose bed other than yours would you rather sleep in : Tader jugak.
what color shirt are you wearing now : Biru mata hitam ku.......Haahahha!!!
are you a friendly person : Yer kot.....Tapi saper yang first time tgk aku mmg kata aku muka brutal campur sombong. Tapi once dah borak....memang jadi bestfren ler. Hahaha...Aku sentiasa banyak idea nak cakap. Ekekeke.....
do you have any pets : Tader... coz anak dan ibu asmathic person. Huhuhu.....
do you sleep with the tv on : Selalu jugak....
what are you doing right now : Jawab tag ni. Tapi sebelum ni basuh pinggan.....
can you handle the truth : Boleh. Sebab aku memang tak reti nak kona2 story. Kalau aku kona2...memang orang leh detect punya laa....So better tell the truth.
are you closer to your mother or father : Mother......hari2 tepon walau sekejap. Aku anak sulong mama. Mmmm manja gilos walaupun dah berusia 29 thn. Mmm nak wat mcm ner. Ada adik lambat. Tu yang terlebih manjanya tuh.
do you eat healthy : Yes.....masa tengah semangat meruap2. Bila kendur tak healthy jugak. hahahaha!!!
do you still have pictures of you & your ex : Tader.......
if you're having a bad day, who are you most likely to go to : Pi solat sunat. Tak kira laa apa jenis sunat. Tak pun ngaji.....nangis masa baca tuh. Tapi memang lega laa pastu. Pastu plak cari my hubby. Aku mesti peluk dia kuat2. Then akan rasa aman dan tenang. Hikhik.....
are you loud or quiet most of the time : Aku ni kategori mok cik yang riuh laaa jugak. Tapi bertempat laaa....Kang orang kata low class laa plak...riuh cam orang kg. Hikhikhk.....
are you confident : Selalunya confident. Tapi naturenya aku ni penakut gilos. Pi dentist pun nangis. Wakakaka!!! Alwiz try to be a confident person.
5 of my bad habit : suka sinetron indon ..... pas satu ke satu citer aku ikut!!! Gila intenet, suka membebel kat suami dan anak2, suka bertelagah pendapat ngan suami ttg bebenda simple dan kemas umah ikut mood. Hahahaha!!!
5 people tag :- Aku nak pilih dua je.....sukati aku je kan. Sori laa pada siapa yg create tag nih. Hikhik.....
- lin si mummy irfan
- aida zairina riyadh

No comments:

Post a Comment