Meh nak story....semalam hubby urut aku. Hahaha!! Ala2 urut orang lepas bersalin dibueknya!! Sakit gilos. Menjerit2 aku. Yer laaa tenaga jantan.....Eh tapi sedap jugak. Bangun pagi ni macam ringan gitu. Tatau plak hubby aku tu ada bakat mengurut. Tapi tu laaa....urutan dia memang pelik sket. Tak pernah aku tengok lagi mana2 makcik urut mengurut cara gitu. Bila aku tanya....dia kata inilah style Thailand. Bila aku tanya lagi .... inilah style cina akupuntur. Macam2 ler. Janji sedap. Ekekeke.....
Hari ni we all rileks je kat rumah. Really enjoy the relaxation time with our own family. No incoming and outcoming call tau!! Kira2 betul2 family time gitu...Hahaha!! Today our house is closed to all outsiders @ guest since our family baru nak recover dari penyakit2 demam ni. Lagipun umah aku tak rapi sepenuhnya gara2 mc lama hari tu kan. Ekekeke.... Cuma lepas masak lunch tadi, we all kuar sebentar ke Sungai Buloh. Pi tengok rumah lama kami yang dah dijual itu. Insyaallah minggu depan settlelah segala2nya. Hampir setengah tahun jugak laa urusan jual beli tu. Pembeli tu finance dengan gov loan. Tu yang lambat sket tu.....Banyak stagesnya compared to bank conventional ni. Huhuhu....Tak kisah laaa janji sold pun dah seribu rahmat.
Okey, nak story tentang dapur laa plak ek. Udah lama beno dapur aku tak berasap. So hari ni berasap betul2 berasap ler pasal aku bakar ikan pari. Ekekeke.....Hari ini pagi2 lagi aku dah memborong kat Pasar Tani Kota Damansara. Mmm macam2 aku beli. Hopefully aku ada selera makan ler pas nih. Huhuhu....Ish aku ni laaa ada selera pun problem....tader selera pun problem jugak. Huhuhu.... So menu yang terdetik hari ni adalah.....
No comments:
Post a Comment