Aku masih ada a gud mood to cook. Cuaca mendung2 ni mudah rasa lapar la plak!! Hikhik...Bila aku rajin memasak, asik nak masak je koje aku nih. Bila aku malas... nah basuh pinggan sebiji pun tok sir!!! Hahaha. Aku sangat suka makan dan masak. Tapi aku kena alwiz hati2 dengan hidangan aku sehari-hari. Bukan apa cik labu ni amatlah mudah gumok dan mudah plak slim. Wakakaka!!!
So menu hari ini amat simple.....less fat dan pendek kata sihat belaka lah!! Asam Rebus Ikan Kembung, Sup Sayur Olive Oil dan tempe goreng Sawit Oil. Ngeh..Ngeh...ado bankrap laaa mokcik kalau goreng tempe tu ngan olive. Hikhik....Ni dia.....layanzzzz kata si imah. Hikhik
Asam Rebus Ikan Kembung yang terlebih konyit....kwang..kwang....
Sup Sayur ber Olive Oil. Ada Capsicum lebihan semalam. Aku campak dalam ni plak. Hikhik.
Tempe Goreng berSawit Oil. Hahahaha!!!
kok ila...so tempting la nengok asam rebus hg tu..hg nih rajin ar masak...hg dh email ke resepi kat aku?email skali dgn resepi asam rebus nih ekk...tenkiu lalink
ReplyDeletehikhik...akak tak email lagi hg punya request tu...tp igt je. hg ni laa simple jer tu. mcm kelakar je nk request tau....akak bkn pakar beno pun. main cmpk2 je. psl laki akak ni main mkn je tader manyak songeh. hikhik.....
ReplyDelete