AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Monday, March 15, 2010

Cadangan Deko Pelik Untuk Halang Maid Tengok TV. Hahaha!!

Ngeh..ngeh....entry kali ni berbaur sentimen khianat. Hahaha!! Tapi perlu....otherwise we sefamily really lack of privacy.

Hobi aku adalah mengubah perabot aku. Almost every month sofa, tv aku dan barang2 yang berkaitan kurombak mengikut mood aku. Hehehe..... Tapi dah lama aku tak rombak since aku ada maid. Hehehe..... Last week for the first time aku rombak sejak ada dia. Matlamat utama adalah untuk menyorokkan contengan Awatif kat sofa buruk itu. Aiseyman....dia ni memang kaki conteng!! Huhuhu......!!

But other problem plak yang jadi aih!! Dengan deko itu my maid plak yang senang hati where she will able to mingle around my family.....tengok tv bersama2 till kami terasa yang kami lack of privacy. So something need to adjust!! For sure laa deko yang menghalangnya untuk lepak bersama kami dan give us privacy to watch tv together.... Hahaha.... Dan aku memang sudah blur.

At last hubby come out with deko beraninya!! Hahaha...agak pelik but nampaknya can solve the problem laa sedikit sebanyak. Hehehe.... Dan, deko ini tak pernah kubuat sebelum ini. Hehehe..... Tara...ini diaaaa. Layanz je laa.

P/S - jika ada yang kenan, leh laa tiru. Hehehe.......


Snap from the stairs....

Snap from meja makan....


Kenapa aku tangkap gambar ini?? My maid suka bersandar di tiang belakang itu. Kalau dulu senang baginya nk watch the tv, tapi sekarang dia akan nampak .................


Akan nampak sofa panjang kuning ni dolu!! Hahaha.....

No comments:

Post a Comment