AdAmTifSyah Family

AdAmTifSyah Family

Monday, March 1, 2010

Happy 7th Annivesary Shariff & Ila

Hari yang sangat nostalgia buat aku dan hubby is today because today is our annivesary!! Alhamdulillah 7 tahun sudah hidup sebumbung.... Macam2 dah difacing together. Ada yang manis dan pastinya tak ketinggalan yang pahit. Aku kahwin pada usia yang muda. Time tu aku still menghirup udara campus. Hehehe..... Tak salah aku laa, lagi 5 hari nak finale exam!! Huhuhu.... 5 tahun berkenalan di alam maya dan realiti, at last we get married. Oooo sangat nostalgia aku rasanya!!

Hehehe..... So today, hubby is on leave. Aku nak pi jalan2 dengan my beloved hubby. Uishhh dah lama tak spend masa dating berdua. Hehehe.... So alang2 my mum is still at my house, aku pun amik kesempatan untuk dating berdua. Hikhik.... Tapi nak ke mana ek?? Tatau laaa lagi.

Anyway, to my hubby thanks atas kasih sayang yang dicurahkan buat daku.... hikhik..... Semoga kasih sayang itu akan kuat dan kukuh hingga ke akhir hayat. Aii lain macam plak ayat aku ni ek.....Romantik laa plak.... !! Hahaha.... Okey2 sempat jugak aku attachedkan several pic nostalgia buat tatapan. Dan yang pastinya, my figure at that time memang best. Hehehe..... Bila laa jadi macam gini balik?? Need to do something by next year insyaallah. Hehehe..... Happy Annivesary......



Pelamin untuk kami posing2 merakamkan detik bersejarah.... Lama berkenalan baru laa kahwin.

Hantara kahwin aku buat suami tercinta ....


Aiii slim jugak aku time ni.... Nipis je buttock tu. Hahahaha..... Sekarang cuba buat? Banyak bonjotnya aihh...Ekekeke....


Aku sangat loved this part very much.....






We are ready...... Mr Shariff bin Harun is my bride.


And I am ur bridegroom..... I'm yours.....






Wajah manja hubby...Hikhik


Ni rakan2 uiam yang memeriahkan suasana. Thanks to all kerana sudi spend masa untuk attend my wedding. Lagi 5 hari rasanya finale exam....


Antara rakan2 5 Bukhari SMKASAS yang sudi menghadirkan diri......


Barisan young engineer Malakoff yang hadir. Sekarang ni, semua yang ada dalam ni adalah suami, isteri, ibu dan bapa orang. Hikhik..... Thanks to all.....


No comments:

Post a Comment